Hey,
Ik moet voor een vriend die gaat beginnen met modelvliegen een setup uitzoekken, het liefst van unitedhobbies.
Hij moet genoeg vermogen hebben voor een beetje acrobatiek (strakke rols en loops zonder aanduiken zegmaar) en het liefst nog met redelijke wind te vliegen zijn.
Hij is nog een beginner, maar die sterke motor komt naderhand wel van pas. Ik zoek iets als een roxy motor.
@ Wartexx, is dat towerpro setje voldoende voor wat hierboven staat? Is wel lekker goedkoop!
We willen een motortje als zo'n fatsoenlijke robbe roxy alleen dan van UH.
Ik ben benieuwd, ik ga nu het draadje nog eens goed doornemen of de vraag al is voorgekomen en beantwoord, bij snel doorbladeren kwam ik het nog niet echt tegen.
Igor
Even zelf aan het zoekken/vergelijken geweest, ik kwam op deze motoren:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy 2213 20turn 1050kv 19A Outrunner $18.75 --> roxxy 2827-26 achtig
deze:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TR 35-30C 1100kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808) $23.70 --> Iets zwaarder met 77 gram (bijna 10 gram zwaarder) maar degene die de bovenste revieuw heeft gescheven heeft hem ook in een minimag zitten, maar dan ga je wel verticaal
Deze:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy 2209 26turn 1130kv 15A Outrunner $17.95 --> misschien wat aan de lichte kant?
Het is de bedoelling dat hij er mee leert vliegen en het model leert te beheersen, en daarna er nog gewoon veel lol aan kan beleven!
Igor