Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat ik hier iets te veel mn beginners vragen drop..
...Maar hoe belangrijk is het om een banden draaimachine te hebben voor 1:10 auto's?
Ben een beetje aan het inventariseren wat allemaal nodig is om in de winter lekker te kunnen rijden bij mach oid..
En een beetje wennen en inkomen en in het nieuwe seizoen mee te kunnen doen met wat beginner competities...
Lijkt me erg leuk..
Zit nu te denken aan een NT1 van xray daar deze een geweldige uitleg hebben over het afstellen en alles wat erbij komt kijken..
Lijkt me een mooie basis om mee te beginnen..
Roelof bedankt!
En hoe belangrijk is t om zo een dure set-up installatie te hebben?
Of is een beetje schuifmaat voeldoende?
Wanneer er over een 2-3 jaar meer auto's zijn die standaard al dicht in de buurt komen van de 1550 zou je ook kunnen kijken of je het motorvermogen meer kan beperken(4mm insert bijv.) om alles weer in balans te krijgen qua prestaties.
Dat valt me echt vies tegen.
Maar om op de quote te komen. Wat mij tegen viel was de afwezigheid van de NOMAC 1:10 sectie en het daarbij hun stemrecht overhandigen aan de de EFRA 1:10 sectie bestuurslid.
Ik denk dat dit Berlusconi zijn laatste daad was, nu dit gelukt is kan hij met pensioen.Het ruikt zelfs naar corruptie.
Dat Daan (aka mr. Capricorn) dit hier nu loopt te verkondigen hadden we allemaal wel verwacht en dat is ook niet erg omdat we allemaal duidelijk kunnen zien dat hij hier financieel belang bij heeft.
Ik denk dat dit Berlusconi zijn laatste daad was, nu dit gelukt is kan hij met pensioen.
Ik zie een mogelijkheid voor mij om een voordeel te halen tov de concurrentie, uiteraard pak ik deze met beide handen aan.
There we go again, Bunga Bunga..
Wat een held
Een voordeel zit niet alleen in gewicht Daan, alleen toprijders hebben daar voordeel van.
Persoonlijk vind ik het een onbegrijpelijk besluit, al is het met een V10 makkelijk haalbaar en nog goedkoper dan een Lappie.
Allover worden rijders nu op ongewenste kosten gejaagd.
Shepherd TeamC Benelux
Hahaha, denk je nu echt dat dat mijn motivatie is om dit voorstel in te dienen?.
Ik zie een mogelijkheid voor mij om een voordeel te halen tov de concurrentie, uiteraard pak ik deze met beide handen aan.
Kijk, eigenbelang is prima maar helpt niet mee in de belangen van de hobby en sport. Besef ook dat de 1:10 klasse al op een erg laag pitje staat en helemaal naar de klote is als rijders besluiten te vertrekken. Met andere woorden: je eigenbelang kon ook wel eens de ondergang zijn.
Gelukkig moet er over gestemd worden en ik mag hopen dat er genoeg stemmen zijn om de juiste beslissingen te nemen.