Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

We moeten gewoon naar 4 takt, met turbo's erop, kijk maar naar de F1, veel minder geluid.
KERS op de turbo as, en als je remt, fluit je auto! Fabelachtig!
 
We moeten gewoon naar 4 takt, met turbo's erop, kijk maar naar de F1, veel minder geluid.
KERS op de turbo as, en als je remt, fluit je auto! Fabelachtig!

Leiding Grand Prix Australië hekelt 'saai geluid' nieuwe motoren via @NUnl
Leiding Grand Prix Australië hekelt 'saai geluid' nieuwe motoren http://nu.nl/sport/3727990/leiding-grand-prix-australie-hekelt-saai-geluid-nieuwe-motoren.html via @NUnl

Fabelachtig... Een circuit klaagt vanwege te weinig geluid en dreigt het contract op te zeggen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
NK BC08 Nomac

Zo de eerste race voor het NK 1:8 is achter de rug en heb ik weer een verslagje gemaakt .
Je vind het hier
Home
Alle vrijwilligers in Apeldoorn nog bedankt voor het leuke weekend
 
Roelof heeft natuurlijk helemaal gelijk dat de oorzaak van het teveel lawaai bij de EFRA ligt. Ik heb uit bronnen vernomen dat de homologaties de EFRA heel veel geld opleveren en een doel op zich was/is . Het is een raadsel hoe veel uitlaten 'goed 'door de keuring zijn gekomen . We waren goed op weg met de 30XX uitlaten tot er mensen slappe knieën kregen en onterecht die uitlaten in de ban deden. Het zou een goed begin zijn als die uitlaten weer uit de kast komen en samen met de nieuwe generatie low noise verplicht worden .
 
Tweede NK

De tweede NK was wat vochtig maar ben weer opgedroogd en hier : Home vind je me verslag
Alle vrijwilligers in Groningen nog bedankt voor het leuke weekend
 
Trainen voor het NK op de RACO2000

Op 24 en 25 mei wordt de eerste Piston Cup op de RACO2000 verreden. Dit is natuurlijk een mooie gelegenheid om te trainen voor het NK wat twee weekenden erna wordt verreden op de RACO2000.

Inschrijven kan via:
MyRCM[1]=bkg&dId[E]=14820&pLa=nl
 
Laatst bewerkt:
Jongens vinden we dit normaal ?

Jan-Willem glijdt afgelopen NK uit onder de rijdersstelling en breekt daarbij zijn been . Ging haast van zijn stokje van de pijn .
Had thuis Roelof op de hoogte gesteld dat ie geen baan in had gezet wegens die val . Ook de wedstrijdleiding was op de hoogte want die kwam nog kijken of er een ziekenauto moest komen . Wat gebeurd er : Jan-Willem krijg 30 strafpunten ! Reactie Roelof ; je kan protest indienen !!!!

Ik denk dat we hier op de verkeerde weg zijn ,gaan we zo door of besluiten we met zijn allen dat de menselijke maatstaf overschreden is .
Jan-Willem is inmiddels geopereerd en maakt het goed ,kan alleen de komende weken niet meerijden omdat hij nog niet kan lopen op dat been .
 
Natuurlijk terecht die 30 strafpunten! Wat denk je dat er gebeurt als we dat niet doen!

Dan heb je de poppen aan het dansen! De volgende nk heb je dan mannen die zich expres een hand laten afrukken door de bandenslijper, of vingers tussen de tandwielen proppen om maar niet baan in te hoeven zetten!

Toegegeven wel een creatieve actie van JW!





Jan Willem, heel veel sterkte met het herstel. Ik hoop dat de geestelijke vermogens van de 1/8 sectie dat ook doen...
 
Pas woensdag werd ons bekend dat bij het hard onderuit gaan zijn been was gebroken en JW geopereerd zou worden. JW is zonder enige vorm van afmelding vertrokken en zijn de strafpunten uitgedeeld. Niemand en dan ook werkelijk niemand heeft zijn ongelukje en vertrek bij de wedstrijdleiding gemeld.
Als sectie kunnen we het niet zomaar terug draaien, doen we dat wel worden we weer (terecht) beticht van competitievervalsing.
Ook in de mailwisseling kwam niet direct naar voren hoe ernstig het was en hoe gek het ook klinkt hebben we de protest en beroepsprocedures om zaken terug te draaien maar vreemd genoeg wordt daar altijd heel moeilijk over gedaan.

Er is al een mail naar het hoofdbestuur om deze straf nietig te laten verklaren.

Maar het blijft mij verbazen dat blijkbaar meerdere mensen dit hebben zien gebeuren maar niet de wedstrijdleiding op de hoogte hebben gebracht. Kijk eerst naar jezelf voordat je een ander beschuldigd.
 
Correct Roelof.
We moeten dus, voor dat het eventueel terug wordt gedraaid, op toestemming van de het Hoofdbestuur wachten.

Men is zoals gewoonlijk weer ff te snel om....................... vul zelf maar in
 
Netjes van je Julius.
We waren er dus al mee bezig.
Heb al contact gehad met de voorzitter. Maar die is op het moment in het buitenland.

Zal hier zeker. in positieve zin, op terug komen.
 
Van jouw wordt ik echt niet stil Hugo ,zelfs niet als je een hele wedstrijd in mijn nek loop te hijgen.
Ik weet zeker dat de wedstrijdleiding op de hoogte was omdat ik de heer met het rode shirt van Real er zelf bij heb gehaald . Hij is nog gaan kijken bij Jan -Willem en gevraagd of er een ziekenauto bij moet komen.

Verder laat ik het hierbij ,iedereen weet wel hoe het gegaan is en ook dat er blijkbaar meer oog is voor strafpunten als voor de rijders zelf.
 
Back
Top