Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

ha ha ik vind van wel hoor . niveau was hoog .

PS wat was onze teamkleding voor Nederland mooi op de foto"s

Het was weer een top-week, veel gelachen binnen het Nederlandse team. Al waren de uitkomsten niet van wat we allemaal verwachte, de fun factor was super. Op naar Gouda!

Ik ben ook wel benieuwd, was er dan niet bij maar wel allemaal gevolgd daar. Het online streaming werkte heel mooi zodat ik real time mee kon kijken.

Jammer van je gebroken ophanging arie!

ff ter info, voor wie het nog niet wist.
De A12, tussen Prins Clausplein en Zoetermeer gaat vanaf vanavond, tot Zaterdagavond dicht. Heerlijk dat dat precies dit weekend gebeurt....

Dat wordt bij Leiden de N11 pakken of bij Lisse de N207 en anders de A13/A20 af

is er ook iemand die tips zou kunnen geven mbt het afsellen van de wielen? zo prettig zijn als iemand me zou kunnen helpen of als ik nar diegene kwam voor een snelle les afstellen.

het sleutelen gaat me prima af maar zover ben ik nou ook weer niet..

Google eens naar de "Hudy setup book" , dat is gewoon 1 groot lesboek.

dat heb ik al gedaan, laat nu engels niet mijn sterkste kant zijn... mn trx is ook niet zo instelbaar als ze daar laten zien :P

Ik vrees dat je de essentie niet snapt. In dat boek staan inderdaad heel veel setup opties uitgelegd en wat het doet als je het meer of minder schroeft. Als je alle soortgelijke afstelpunten van je eigen auto in dat boek opzoekt heb je het verhaal over je eigen auto.

Maar misschien wat anders:
XRAY: The art of performance - Products - Download -=

Hier een setup book van de NT1 wat meer op jouw auto lijkt en in div talen mocht bv. Duits je beter af gaan.

Ennuhhhhhh, lijkt mij geen vraag voor in dit topic.....

Krijgen?:) waar vind je de lijst van inschrijvingen voor Benelux in Rucphen? Vind hem niet op myrcm ook

Jij wel.... Ik moet zeggen dat ik ook boven verwachting heb gepresteert, jammer van de motor maar er zat ruim een finale plek in. Auto lag echt super, zowel in het natte als op het droge had ik genoeg grip, heel misschien kwam het door de R15 body die ik pas zondag voor het eerst erop had.

O ja, ik mis altijd 1 AMCA lid in je verslagen......

NK Gouda

Zekers heel netjes gedaan mannen, het viel me op dat een aantal rijders uit de middenmoot gewoon erg goed rondgaan op Gouda. :yes:

Op naar de snelle meer eenvoudige baan van Rucphen!

Back