Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Ik mag er vanuit gaan dat de basis van de tandwielen toch al goed gelegd is?

Vaak is de kit vertanding aan de korte kant, dat is in ieder geval mijn ervaring. Ik kan wel alle tandwielen 5 maal op voorraad nemen maar als er maar 1 of 2 verhoudingen worden gebruikt (zoals nu blijkt) is dat niet echt handig.
Maar nu hoeft er alleen een spur worden gewisseld dus het zat inderdaad al aardig in de richting. ;)

Geen probleem.

Ok top, ik laat het je weten.

Vaak is de kit vertanding aan de korte kant, dat is in ieder geval mijn ervaring. Ik kan wel alle tandwielen 5 maal op voorraad nemen maar als er maar 1 of 2 verhoudingen worden gebruikt (zoals nu blijkt) is dat niet echt handig.
Maar nu hoeft er alleen een spur worden gewisseld dus het zat inderdaad al aardig in de richting. ;)

Ok top, ik laat het je weten.

Google even op Serpent Drive Calc, dan kan je alles zelf invullen en met de wagen van Martin vergelijken.

@ M7H: klopt helemaal, in de haast om er toch zondagavond een verslag op te zetten. De halve A finale was echt behoorlijk nat.

@ Roelof: Bedankt voor het lenen van de koppelingsonderdelen, ik had echt een super koppeling afgelopen zondag.

Ja, de emoties stralen er van af. Hier en daar heeft die met een effect de omgeving wat donkerder gemaakt om de actie naar voren te trekken, echt mooi verzonnen.

Hier even een bericht voor de Laatste Promo 1:8 wedstrijd bij de Raco2000

de inschrijving sluit vandaag om 22.00 uur

inschrijven kan nog hier.

3e Piston Cup 2011

inschrijvingen voor de andere klasses blijft open tot as vrijdag 20.00 uur
Groeten Henk
RACO2000

Alles wat 3.5cc is.
Goed en foutloos rijden geeft meer winst in die klasse dan alleen een snelle motor.

Voor de liefhebbers kan je de EFRA voorstellen doornemen:

Detail News

Voor de 1:8 even snel een opsomming:
- gewicht omlaag
- control tire
- meer voorstellen over niet smeren en zelfs 1 over het toelaten van smeren onder voorwaarden.
- 5 minuten kwalificaties zonder tanken
- geluidsrestricties

en een heel verhaal over toekomstplannen.

een aantal onkundige opmerkingen staan er ook in....
- AAC zou per definitie meer herrie maken?
- koppelingen moeten nu al boven de 10.000 toeren aangrijpen?

Back