Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

image.php

1 Rick Vrielijnck
2 John Ermen
3 Steven Cuypers

Laatst bewerkt:
Dat is de tussenstand na 2 races. Plek 8 en 11 ring a bell? geeft je 188 punten en sta je daarmee 8e in de ranglijst.

Oke dan, maar ik gok erop dat de vraag was wat de top 5 van de race was, niet de top 5 in de stand nu..... ;)

Maar 8e plek voor mij, betekend nog steeds heat 6... ff kijken hoelang ik dat vol kan houden! :mrgreen:

Oke dan, maar ik gok erop dat de vraag was wat de top 5 van de race was, niet de top 5 in de stand nu..... ;)

Maar 8e plek voor mij, betekend nog steeds heat 6... ff kijken hoelang ik dat vol kan houden! :mrgreen:

Nog één keer als de tandwielen heel blijven :yes:

Nog één keer als de tandwielen heel blijven :yes:

Hahaha, nou ik gok op nog een extra keertje hoor!..
Gouda ligt me wel!
Verder maakt het me helemaal niets uit eerlijk gezegd, Volgens mij ben ik ben de 2e "100% privateer"!.... :cool:

ahhh, en welke van de twee post is nu de correcte top 5 :confused:

Uit de post van Hugo haal ik dus:
1: Vrielijnck
2: Cuypers
3: Ermen
4: Renting
5: Baggen
6: Manten
7:
8: Schouten
9:
10:van Steay

Volgens mij waren 7 en 9 zijn voor Ceyssens en Haling, of andersom....

Uit de post van Hugo haal ik dus:
1: Vrielijnck
2: Cuypers
3: Ermen
4: Renting
5: Baggen
6: Manten
7: Peter Ceyssens
8: Schouten
9: Joey Sorber
10:van Steay

Volgens mij waren 7 en 9 zijn voor Ceyssens en Haling, of andersom....

De complete lijst.

Heeft iemand ook de lijst van de stand na 2 wedstrijden? Kan ze nergens vinden

Jazeker, alle 1:8 licentiehouders hebben, zoals altijd, keurig de tussenstand toegestuurd gekregen vanuit de 1:8 sectie.

Door drukte en ziekte ben ik er nog niet aan toe gekomen (en deels vergeten) om iets op de NOMAC site te zetten, zal vanavond even actie ondernemen.

EK-A Luxemburg

Voor diegene die naar het EK-A gaan in Luxemburg. De camping op het terrein van de baan is niet erg groot, op 4km afstand zit een aardige camping.

CAMPING KOCKELSCHEUER.

Reserveren via email: caravani@pt.lu

Denk er aan het is hoogseizoen, reserveer tijdig.

Is iedereen al klaar voor 5 juni in gouda? Wie gaan er donderdag op hemelvaart ook al? Meeste zullen vrij zijn gok ik!

Heeft iemand de status al van EK-B in duitsland? Hoorde Arie Manten direct halve finale en Frank Baggen in de top 30

Hij is nog niet helemaal geupdate he! Dat begreep ik gister iig. Wel mooi dat de nieuwe nomac rijder William zo lekker gaat

Het was weer een top-week, veel gelachen binnen het Nederlandse team. Al waren de uitkomsten niet van wat we allemaal verwachte, de fun factor was super. Op naar Gouda!

Back