Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je volgend jaar met een hele kleine 1/8 klasse wil starten, moet je dat zeker zo doen ja....
Het is niet toegestaan gripverhogende middelen te gebruiken. Rijders dien 1 maand voor de eerste NK hun banden in te leveren bij de NOMAC die zij op de eerste NK wensen te gebruiken. Op de eerste NK worden dan de banden voor de tweede ingeleverd enz. Banden worden aan rijder uitgedeeld op het moment dan hij het circuit opgaat voor zijn kwalificatie/finale. Banden dienen naar rijden of weer ingeleverd te worden (indien deze nog een keer gebruikt worden) of mee genomen naar de pits (indien deze niet meer gebruikt worden).
Kijk, zo moet je dus geen voorstel indienen:
Het is zo makkelijk te zeggen om je banden bij de NOMAC achter te laten en dat ze het daar maar verder uit mogen zoeken, dan nog praat je over een 150 tot 200 sets, hoe moet ik dat in mijn Astra kijgen? Waar ga ik dat opslaan?
Wie de banden gaat uitdelen wens ik ook veel sterkte. 54 tassen op naam, nee, dat is makkelijk....
Mensen die dit voorstellen mogen van mij per direct sectievoorzitter worden. (aan de andere kant kan ik wel lekker knoeien met mijn banden)
Misschien is de handout band een goed idee voor één geïsoleerde grote wedstrijd zoals een EK of een WK maar voor een nationaal kampioenschap met zes wedstrijden wordt het mij allemaal toch wel wat complex.
Op het NK/Nomac moet alles op één dag georganiseerd worden, namelijk op zondag. Op een grote wedstrijd spreiden ze dat over twee dagen.