Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ligt eraan of hij smerig isRienk Jan zei:Om de hoeveel tankjes maken jullie trouwens luchtfilter schoon?
Aangezien ik niet alijd zoveel in 1 keer rijdt. En dan lijkt het me overbodig elke keer de luchtfilter schoon te maken!
Burp zei:Koop de volgende keer 20% oil+ Jelle. De motor is daar makkelijker mee af te stellen.
Je kan beginnen om de carb op de fabrieksinstelling te zetten, kijk even de manual (alle settings flush zetten) kontroleren of de plug goed erin zit en het koperen ringetje heel is. Brandstofslang en tank controleren op lekkage en kijk ook of de kop goed vast zit.
Vanaf daar beginnen met afstellen.
Ter aanvulling: De de HSN (grote stelschroef) uitdraaien (tegen de wijzers van de klok in) om hem rijker te zetten. Hoe rijker het mengsel des te koeler de motor.Burp zei:@jelle: De brandstof van de gebroeders ken ik niet dus geen uitspraak daarover.
In de regel is het zo dat als het warmer wordt je de motor rijker moet zetten en als het kouder wordt.....armer
Plugjes gaan omgekeerd evenredig met de temperatuur.
Bart.D zei:FF een vraagje: heeft er iemand een bodykap te koop voor een Saqvage Xss?
Hoeft niet splinternieuw te zijn...maar als er wat kleur op zit..ik heb geen tijd "om ff snel" de kap in de tjet te zetten..
Ik kom morgen naar Hoogtij.