Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja das ook weer zo , maar de ene hoor ik zeggen dta force niet zo goed is en Lrp weer wel en andersom , en is de Axial .28 wat
Maar waarvoor zou jij kiezen Emile ? Een X-race .28 of de force van pk-racing Force.28 , die sprken me wel aan door de prijs
Nou ok dan , dan staat bijna zeker vast dat het de X-race wordt
Kan je er ook weely's meetrekken ? :lol: daar gata het natuurlijk soms om he :wink:
En kan je deze moter samenvoegen met de tsais c5h Hurricane 5 ?
En moet ik eigenlijk nog andere onderdelen bij me auto kopen , door de extra power van de moter ?
En, ja andere onderdelen.... alu diffs heb je, misschien stalen tandwielen, maar je kunt natuurlijk eerst de plasticen kapot rijden :wink:.
En wheelies.... dat antwoordt kun jezelf wel beredeneren :lol:
Heb ja al veel problemen me je motor gehad ? Al eens iets niews moeten kopen ?
En ging het afstellen een beetje makkelijk
Oja op welke maniet kan ik hem inrijden , kan het ook op de maniet van Hpi want daar heb ik een dvd tje van en alles makkelijk uitgelegt , En omdat de X-race ook een force is en bijna alle Hpi motors force zijn
Alvast bedankt.
Edit :
Als het mee zit , volgende week bestelle en binne een week binnen en dan nog voor de herfst vakantie inrijden
Want dan ga ik op vakantie naar Centerpars De Eemhof 8)
Ik heb nog niet, bijna nooit ermee gereden, veel probleempjes met de savage gehad....En een keer iets met afstellen, maar dat lag niet direct aan de motor.
Maar qua manier van inrijden, tja die van HPI is heus niet slecht hoor, maar ik denk toch dat de meesten voor de WOT gaan. Zelf is de motor ingereden met een variatie op de WOT methode (samen met Emil ingereden, zijn eigen methode).