Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

Ja idd. De bovenste foto heeft hij zichzelf er bij geplaats.
En de tweede heeft hij zijn heli weg gehaald en de sukhoi op die plaats geplaats.
Wel leuk gedaan..
Grt.

0905104a07195677410.jpg

Zonde van de kist:(

Laatst bewerkt:
Jij hoeft voorlopig geen tandenstokers meer te halen.

Maar serieus, zonde man, was een prachtkist en aan je skills te zien paste aardig goed bij je. Zondezondezonde.

Ehhhhhh mag ik even één minut stilte:(
Hier wordt ik weer ff stil van , "what happend???" ik hoop dat je hierover wilt praten.

Zoniet snap ik dat ook wel:(

grtz,
Heino

Damn zeg wat naar..

Was dit nou de jouwe, of zou jij nog zelf een gaan kopen ofzo? Dat kan ik even niet helemaal volgen in dit draadje, je hebt het over een blauwe en een groene..

Hoe dan ook, gewoon k*t als dit soort dingen gebeuren, ongeacht de reden

Ik heb de crash helaas net niet zelf zien gebeuren. Peter was net brokstukken aan het verzamelen. Ik heb wel nog wat foto's geschoten met mn telefoon. Als je naar de foto's kijkt zul je ook zien wat het probleem was waardoor deze kist naar beneden is gekomen.

SNC00051.jpg

SNC00023.jpg

Hij kon er nog wel mee lachen, alleen wel als een boer met kiespijn maar ja dat is logisch.

SNC00015.jpg

SNC00018.jpg

Dit was de boosdoener. Tel even de cellen.
Maar je kan wel goed zien hoe hard het wel niet is gegaan.

Het is gewoon echt zonde maar ik hoorde dat de volgende al klaar stond dus met de goede motorisering zal ie wel heel blijven.

de volgende kist staat al klaar, maar waarom moest ie nou juist kersverse accu's mee z'n graf in nemen ;)
Moet nog ff doorsparen, misschien komt er dan nog wel eens zo eentje in zicht voor mij :)

Ik begrijp nog steeds niet wat er nu gebeurd is? Hij had zo te zien 5s2p er in zitten? Dat moet toch gaan? en geen ontvangeraccu?

Dat uitfikken van die lipo is zo te zien gebeurd _na_ de crash, als je ze kortsluit, doen ze dat ;)

de volgende kist staat al klaar, maar waarom moest ie nou juist kersverse accu's mee z'n graf in nemen ;)

Nou das vrij logisch. Hij heeft deze kist op 10s gevlogen met gare cellen. Dat ging nog wel qua power. Maar als je er dan een vers 10s pakket in stopt in een kistje wat gemaakt is voor 5 of 6s, ja dan vraag je om problemen.
Op een calmato zet je ook geen 15 cc want iedereen weet gewoon dat da fout gaat.

Ow hij vloog op 10S.. nu ja dan vraag ik mij nog steeds af wat er gebeurd is dat die kist zo in het veld terecht kwam.. knapte de motor af ofzo? Ik durf overigens prima te vliegen met een Calmato en 15cc hoor.. zou niet weten waarom dat fout zou moeten gaan.

Ik bedoel het niet vervelend, integendeel, zo'n schade is gewoon naadje.. en dan ben je nieuwsgierig wat er precies gebeurd is..

Dit was toch niet de motor die in de kist zat waarmee ie op de wedstrijd vloog?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is niet de motor die op de Edge zat. Ik had wat problemen met de ophaning van de Axi motor. dus had er zolang deze in zitten. Maar zoals bas al zij was het met de oude cellen goed te doen. Maar met de verse cellen was het teveel. dus ik vloog half gas naar beneden om een Low Pas te maken, breek mijn stabilo finaal doormidden naast de romp. Ik kon dus niks meer sturen. En toen de kist vanaf 150M rech naar beneden dook werd ik toeschouwer van mijn eigen toestel.

De volgende sukhoi licht op de bouwtafel. Ik ben bezig met een bouwverslag dat je hier kan volgen. Peter van de Riet - Bouwverslagen

Grt.

Hij zal wel een ontvangerakku gehat moeten hebben .

De regelaar is een opto.

Begin te denken aan Nando zijn malleur .

Mvg Johan

Back