Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een foto van je nieuwe daniel?
@Daniel: welke servo's gebruikte je? Het is op zich raar dat iets 40 vluchten lang functioneert en dan ineens doorbrand..
't is weer zover hoor... teller staat op 2 kisten en 16 vluchten totaal.
Deze is wel te repareren. Vleugelbuis heeft de ribben in 1 vleugel meegenomen en de romp heeft wat deukjes, en het landingsgestel eronderuit.
Het was een simpele inschattingsfout 1 slag minder tipspin of 10m hoger beginnen en het was niet gebeurt.
Maar wat hij ervoor liet zien was zeer goed.
Eens, Maar...Tsja, die discussie hoort hier niet thuis, maar
100% mee eens, en de hoofd reden dat ik nu F3A vlieg, buiten dat ik het leuk vind, 3D is de drijfveer.het is mijn mening dat je, wil je een echt goede 3D piloot worden, eerst moet zorgen dat je basis goed is. Je ziet ook dat alle echt goede 3D piloten zo'n beetje allemaal een basis in de F3A gelegd hebben.
Dit beschreef ik mss verkeerd, maar ik bedoelde het op een positiefe manier. En dat komt niet omdat ik 3D smaak heb ontwikkeld.Dat is ook wat jij beschrijft; het is van figuur naar figuur springen zo
Hoe sommige stickbangen wind ik ook niet mooi, dit vond ik een mooie vlucht, beetje risicovol (en das niet altijd even mooi, een redding is altijd lelijk, maar wel spectaculair), en ook niet foutloos, maar toch zeker niet gehak, een mooie vlucht., dat komt omdat de basis ontbreekt. Het wordt dan al heel snel stickbangen en truukjes met je knuppels doen, ipv echt zien en begrijpend sturen.
Zal ik het verklappen of niet? Dat van afgelopen zaterdag? Valt het mee of tegen? :?![]()
De schade aan de Sukhoi... :? Was toch een rare klapper in Spaarnwoude. Voor zover ik me nog herinner kwam je naar beneden met de motor uit zoals wel vaker gezien. Op zo'n 5 meter hoog gaf je gas, de prop ging even draaien en stopte weer. Toen viel je uit de lucht. 8OHou me niet langer in spanning!