Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

Het is dood aan het worden hier!

Mijn sukhoi staat weer vliegklaar nadat ik een halve week zonder zender gezeten heb.
Hij staat weer in de nieuwe zender en morgen gaan we weer knallen. Nog lageren KE foto's maken:D

Als je nou die lage KE foto's met photoshop maakt, weet je zeker dat je 'm heel houdt.. ;)

Doe deze dan ook gelijk.

Dit gaat pijn doen...

53814a74b885e8ed8.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Sebarts kunnen ook niks hebben :( Zojuist het landingsgestel eronderuit geland.
Hij vloog wel echt heerlijk voor 4 vluchtjes. Het doellanden en limbo was geen probleem ;)
Ik ben vermoedelijk achter het probleem van het uitvallen van mijn motor: de PCM ontvanger stond ingesteld op F/S kanaal 3 (gas) 12%, voor een brandstofmotor is dat hoog stationair dat ie iig niet afslaat als je storing hebt, voor mijn electro motor was dat dus gas vrijwel dicht. nu staat de F/S op 50% en in de 4 vluchten geen problemen gehad.
Ook heb ik de temperatuur gemeten van regelaar en lipo: na 1 minuut volgas lopen is de regelaar 32 graden en stijgt niet. halfgas is dat 26 graden. de lipo is na 6 minuten flink 3D'en van 23 naar 31 graden. Motor wordt slechts licht warm.
Hieruit kan ik toch redelijk concluderen dat er niks wordt overbelast.

Jep, ik had net met de mini katana gevlogen, die oceanen vermogen over heeft, dus ik had me een beetje overschat in het vermogen van de nog beter vliegende sukhoi!

Zijn er eigenlijk ook mensen in dit draadje die het ding vliegen met de door SebArt aangeraden setup? Zo ja, hoe bevalt dit?

Ik ken wel iemand die hem zo vliegt, maar die vind de pull out na 2 minuten hoveren echt minimaal. Eigenlijk moet je dus een motor hebben die een tikje groter is!

Kwam dit trouwens tegen:
Voor alle wedstrijden geldt: KNVVL lidmaatschap en brevet verplicht of internationaal FAI License,

Peter, toch maar even je brevet halen? ;)

Back