W
wouterhil
Guest
Voor iedereen die een Tamiya TA04 heeft of er ervaring mee heeft heb ik hier een topic geopend.
Als je in het bezit bent ( of bent geweest ) vertel hier dan wat over je TA04. Welke motor je gebruikt met welke regelaar, tanwielverhouding enz. verder kunnen we mischien met elkaar de problemen oplossen die je bij je TA04 hebt. :lol:
Ik zal vast aftrappen,
Ik heb een Tamiya TA04 met de volgende specificaties.
Motor> Team Orion Chrome Touring 12X1.
Regelaar> NO LIMIT ( merk weet ik even niet uit mn hoofd )
Tandwielverhouding> Pinion (motortandwiel) 25 tands-->Spur (chassistandwiel) 81 tands.
Body's> Corvette C5-->MG X Power
Chassis> nu nog van plastic. Carbon is inmiddels besteld.
Ontvanger> Acoms 40MHZ
Zender> Acoms Techniplus
Dit is de set up van mij
Ik zal ook vast af trappen met mn eerste probleem. Ik heb totaal geen verstand van tandwielverhoudingen. Overal op internet staat er informatie over maar ik snap er niks van. Mischien dat er iemand met een tamiya TA04 is ( of er verstand van heeft ) die weet welke tandwielen ik er allemaal op kan zetten.
Mijn motortandwiel is 1,2cm doorsnede en mn chassistandwiel wel 5cm.
Ik denk dat dit beter kan.
Wie kan mij helpen??
Groet
Wouter

Als je in het bezit bent ( of bent geweest ) vertel hier dan wat over je TA04. Welke motor je gebruikt met welke regelaar, tanwielverhouding enz. verder kunnen we mischien met elkaar de problemen oplossen die je bij je TA04 hebt. :lol:
Ik zal vast aftrappen,
Ik heb een Tamiya TA04 met de volgende specificaties.
Motor> Team Orion Chrome Touring 12X1.
Regelaar> NO LIMIT ( merk weet ik even niet uit mn hoofd )
Tandwielverhouding> Pinion (motortandwiel) 25 tands-->Spur (chassistandwiel) 81 tands.
Body's> Corvette C5-->MG X Power
Chassis> nu nog van plastic. Carbon is inmiddels besteld.
Ontvanger> Acoms 40MHZ
Zender> Acoms Techniplus
Dit is de set up van mij
Ik zal ook vast af trappen met mn eerste probleem. Ik heb totaal geen verstand van tandwielverhoudingen. Overal op internet staat er informatie over maar ik snap er niks van. Mischien dat er iemand met een tamiya TA04 is ( of er verstand van heeft ) die weet welke tandwielen ik er allemaal op kan zetten.
Mijn motortandwiel is 1,2cm doorsnede en mn chassistandwiel wel 5cm.
Ik denk dat dit beter kan.
Wie kan mij helpen??
Groet
Wouter