Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Plaats eens een link van de advertentie.
Dan kunnen we voor je meekijken!
Oude TT-01 VS de Nieuwere TT-01E.
Maar waar en hoe wil je er mee gaan rijden ?
Andre
Maar waarom heb je gekozen voor een TT-01
Deze vraag geld wat mij betreft voor meer mensen die een TT-01 kopen :agrue:
Andre
Zal ik ook niet ontkennen.
Maar voor iemand die op een parkeerplaats wil rijden en eventueel ook een keer op een circuit is er van Tamiya ook nog de zeer ondergewaardeerde TB-03.
Ik vraag mij af waarom zo weinig mensen dit chassis kiezen of ligt dit aan de verkopers in Nederland ?
Andre
Wil je spul wat je auto echt beter maakt dan kun je je beperken tot de volgende delen (in mijn ogen dan)
Aluminium centrale aandrijfas
kogellagers
Olie gevulde dempers
Zal ik ook niet ontkennen.
Maar voor iemand die op een parkeerplaats wil rijden en eventueel ook een keer op een circuit is er van Tamiya ook nog de zeer ondergewaardeerde TB-03.
Ik vraag mij af waarom zo weinig mensen dit chassis kiezen of ligt dit aan de verkopers in Nederland ?
Andre
Heel simpel: oersterk! Chantal ( 8 ) rijdt nu al een paar clubwedstrijden mee. Body is niets meer van over door alle klappers die ze heeft gemaakt. Schade na 3 wedstrijden aan de auto? 1x onderdraagarm ra en 1x demperbrug voor. Dit had geen ander model zo overleefd.Maar waarom heb je gekozen voor een TT-01
Deze vraag geld wat mij betreft voor meer mensen die een TT-01 kopen :agrue: