Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je toch wat sneller wil kan ik je de sx9 adviseren 79.00 bij verspaget. geeft je 5 kilometer meer snelheid :wink: en is no limit, althans jij een 7 turns motor weet te vinden.Twinspark zei:Ik rijd nu thans met een Dr. Speed 2x21 Turns motor.
Wat kan ik dan als ander regelaar zetten (niet te duur) en moet ik dan nog dingen aanpassen buiten de regelaar? Heeft toevallig niemand zo iets liggen dat hij verkoopt?
Moet geen top materiaal zijn, ben parking rijder![]()
kijk ook eens in de bladzijdes van hiervoor, dit is al uitgebreid besproken. :wink:Mad-Matt zei:Bij Quartel hebben ze nu een TT-01 tuning kitje te koop.
Hij is van Carson Model Sport, maar veel kan ik er niet over vinden.
Er staat bij:
incl lagers, alu dempers en tandwielset.
Prijs: € 49,95
Is dit een goede koop?
(Ik heb een stock TT-01 met een No Limit regelaar, een Superstock Type R motor en een Sanya accupak)
TT-01 rcdriver zei:kijk ook eens in de bladzijdes van hiervoor, dit is al uitgebreid besproken. :wink:Mad-Matt zei:Bij Quartel hebben ze nu een TT-01 tuning kitje te koop.
Hij is van Carson Model Sport, maar veel kan ik er niet over vinden.
Er staat bij:
incl lagers, alu dempers en tandwielset.
Prijs: € 49,95
Is dit een goede koop?
(Ik heb een stock TT-01 met een No Limit regelaar, een Superstock Type R motor en een Sanya accupak)