Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

florian jij hebt alleen nog maar auto zien rijden op ERCE volgens mij. daar kom je ook niet op snelheid nee, want zitten geen lange stukken in de baan.

Als je bij de baanbrekers kijkt waar met met de orion element rijden halen we ook nog een snelheid van 63 op het rechte eind.

Erikderaaf zei:
rij je al 19t dan? zo nee, probeer mijn orion element maar eens, wil je meer kan je ook een corally 12t gold, of binnenkort een 8x1 cobalt broberen.
Smeltende onderdelen vallen niet onder garantie!!
dan maar even isoleerende tape eronder plaatsen, maar ik kijk wel..
de snelste tt-01 ooit hahaha, zeg maar waneer je komt, neem ook maar gelijk dat verensetje mee dan.. ik kijk wel.. die motor wil ik wel uitproberen na 3 juli
omdat ik eerst nog wedstrijdje moet rijden, en mijn auto is prima, tenzij mark mijn motor afdraait kan ik in de tussentijd dat motortje testten kijken of zoeits snel gaat. groetjes van florian :wink:

hier nog een kleine foto, die ik gister gemaakt heb..

tt-01%20met%20body.jpg

mijn motor werd bij laatste meting 90,3 graden heet
normaal 45..
het was dan ook wel erg warm 26 graden maar dit is toch niet normaal?
en mijn bandjes zijn helemaal opgereden :wink:

Hoeveel turns is een Tamiya Type-R motortje

En wat is een goede en snelle vervanger ervoor?

TT-01 rcdriver zei:
mijn motor werd bij laatste meting 90,3 graden heet
normaal 45..

lolz.

maak een gat in het voorraam, meer koeling.
zoals je weet kan het hele setje teheet worden als je met een tegroot verzet rijdt, b.v. pinion van 28 tands he.... :lol:

tja, 45 werd ie met dezelfde vertanding en ik mag niet meer gaten in de kap maken
(westrijdregels)

zover ik weet mag je wel een gat van een bepaalde diameter in je raam maken.

jmmr, antenne zit in het middenachter, da gaat helaas niet :P:P:P:P:P:P :wink: :P
:teacher:

antenne in het midden voorop bouwen, dmv. antenne montagevoetje, op het hop-up carbon boven dek.

jij je gat in je voorraam :wink:

snap ik, inmiddels al de oplossing gevonden, gewoon voor trainingen gebruiken, speciaal brandstof kap overgenomen met zo'n luchtgat die precies voor de motor ligt.. foto's overmorgen..

alvast voorproefje, maar dit hou ik even als off-topic.. een honda s2000, van het jaar 2002 coupe versie grijs, met luchtgaten voor een brandstofauto

Back