Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

twijfel eigenlijk nog tussen de sanyo race2000 accu en gp3300, is er echt veel verschil tussen deze accu's

en denk ook dat ik voor de iets duurder zender futaba pl2 ga, de moeite waard voor de prijs, of beter bij futaba attack blijven?

ja met de 3300 kan je langer rijden en je bent er sneller mee. Zorg er wel voor dat je een goede lader hebt anders heeft het niet veel nut.

Kijk is bij conrad daar hebben ze de acoms hayabusa netzoiets als de 2pl alleen 30 euro goedkoper. :)

rc-nickk zei:
lader zal megapeak 3000 zijn is die goed voor gp3300?

hmm, dat is volgens mij een simepl snelladertje van 50 euro. Kijk anders eens naar een tlp lader, te koop bij pk

Groet,
Cees

ik laad mijn GP3300 ook met een Mega peak 3000, waarom zou dit niet goed kunnen zijn.

neoblader zei:
ik laad mijn GP3300 ook met een Mega peak 3000, waarom zou dit niet goed kunnen zijn.

Nou dat is niet een toplader die ej voor een GP3300 wel nodig hebt. Dat is gewoon zonde als je die met een wat mindere lader gaat laden. Koop dan gewoon sanyo's 2000 of 2400's.

koop eerst ook een betere regelaar, je zult zien je auto gaat er sneller van lopen, en oor dat carson setje lees de voorgaande discussies, 55T>28T gaat prima, ( D-gat NIET A) zoals eerder verteld.
en laat je niks wijsmaken dat je auto selcht is :p

ik heb mijn tt01 nu al een tijdje en ik heb hem al aardig gehopupt.
nou heb ik een snelheidsmetertje van venom gekocht en heb geprobeert om hem in te bouwen maar hij werkte niet. het magneetje heb ik op het asje geplakt en het sensoortje er ongeveer 3mm vanaf gemonteerd. weet iemand wat ik verkeert heb gedaan.

hoeveel kosten die aluminium onderdelen voor de stuur richting :lol: :D

skyline racer zei:
hoeveel kosten die aluminium onderdelen voor de stuur richting :lol: :D
gewoon in de winkel, rond de 56 euro.. kan bij dichtsbijzijnde zaak in jouw buurt ook anders zijn.. :wink:

skyline racer zei:
nou heb ik een snelheidsmetertje van venom gekocht en heb geprobeert om hem in te bouwen maar hij werkte niet. het magneetje heb ik op het asje geplakt en het sensoortje er ongeveer 3mm vanaf gemonteerd. weet iemand wat ik verkeert heb gedaan.

Moet werken...

check alles ff goed na, of alles wel goed zit, anders zou ik het terug brengen naar de winkel.

check this out,, TL-01 back on track! :lol:

49352.jpg

wel vet,, grote wielen onder een 1:10 8)

het tl01 ra chassis 8) (ra is rally)

het ziet er zeker wel gaaf uit!! zeker met zon mooie kap :wink: :D
hij staat lekker hoog van de grond af..

p.s deze was er al een tijdje hoor....

lthmofo zei:
en dan land je , en klappen je banden tegen je kap aan..

zou ut ?

ik denk wel dat ze daar over hebben nagedacht, dmv. iets struggere veren temonteren ofzo.

ik vinbd het wel gaaf, wat is eigenlijk het verschil met het TL-rally chassis tenopzichte van het normale chassis, toch ook gewoon 185-195 mm spoorbreedte ?

met van die gravelhoud banden erop.... belachelijk wat ze nu weer verzinnen om zo'n tl-01 te verkopen :)

HansGSI zei:
lthmofo zei:
en dan land je , en klappen je banden tegen je kap aan..

zou ut ?

ik denk wel dat ze daar over hebben nagedacht, dmv. iets struggere veren temonteren ofzo.

ik vinbd het wel gaaf, wat is eigenlijk het verschil met het TL-rally chassis tenopzichte van het normale chassis, toch ook gewoon 185-195 mm spoorbreedte ?

wielbasis 257 mm breedte 185 mm gewicht ca. 1750 gram bodemspeling ca. 15 mm
dit zijn de maten van het ''originele'' tl01 chassis

Back