Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

tja niemand reageert meer, allen afgestorven, ben blijkbaar de enige levende ziel in dit topic :P

jongens ,
binnekort ga ik en mijn kameraad zijn tt01 helemaal aanpassen de hop-ps die er nu opzitten zijn:
-alu cardanas
-carbon bovendek
-25 pinion en 55 spur gear
-alu motor mount
-alu motorkoelblok
-alu oliegevulde demper
-instelbare stuurstangen

wat nu in bestelling is is:
-nieuwe onderdek(vanwege een aantal doorgedraaid schroeven)
-2 x ball diff
-alu stuurmechanisme (of hoe het ook heet)
-blauw schuimbumper met alu bovendekje erop
- blauw alu ophanging
-en verder nog allen opties die ik vergeten ben behalve de vrijloop diff

wat we met zijn auto verder gaan doen is de onderdek en diff behuizingen zilver spuiten zodat de blauwe alu onderdelen lekker opvallen

hij racet met deze auto bij ons op rchotwheels in de stock klasse(nog 27 turns) en staat met zijn tt01 dus tussen al de xray,hpi en alle ander
hij heeft een robitronic expert pro2000 lader en rijd met sanyo race 2000 stickpacks en heeft een carson 11t racer regelaar en zijn auto rijd echt super fijn en straks met alle andere onderdelen erop nog beter.
als dit project klaar is zal ik wel wat foto plaatsen nu kan het nog niet wat de auto valt uitelkaar van de dolgedraaide schroefjes

grtzz terence

die wil ik wel eens zien dan !,, ik wist niet dat je alu ophanging voor de TT-01 bestond.

gpm maakt alu onderdelen voor de tt-01 moet je maar eens op e-bay zoeken, zijn opzich niet zo duur.

dat wist ik eerst zelf ook niet totdat ik dus een link van iemand kreeg waar die onderdelen op stonden

maarja heb zelf ook een tt01 gehad die heb ik inmiddels verkocht
ik wilde deze ook helemaal gaan opvoeren en 80+ laten lopen maar aangezien ik wat meer tijd op circuit wilde doorbrengen met de xray ging die dus weer weg
en nu gaan we dus de tt01 van een kamerad van me maar helemaal aanpassen.
en hij heeft me ook verteld dat hiij dus de auto wilt tunen tot op het laatste schroefje dus dat word nog wel mooi .
maar hetr duurt nog wel een tijdje einde dit jaar is ie cker klaar .

verder hier iedereen ook veel plezier met de tt01
grtzz terence

dat weet ik niet maar het is een site waar ze het verkopen verder weet ik het ook niet :-P
grtzz

zo, 8ste van de A-FINALE... beat that..
neh heb gewoon gereden.

ik ga volgende setup aanschaffen:

tt-01 kit
futaba attack of technisport 5 (weet niet welke beste is)
gp3300 nimh accu
megapeak3000 lader
carson tuning set
alu aandrijfas
25t spur tandwiel
en mss nog paar hop ups

is dit goede keuze?
welke zender zou ik best nemen, zou liefst pistool hebben, dus technisport 5, maar weet niet of futaba attack veel beter is, anders neem ik liever die.

dat is wel een goede setup, zolang je er maar voor zorgt dat kogellagers erin hebt zitten is het goed, ik denk aleen dat je een 25T motortandwiel bedoeld :). wat voor motor ga je erin doen en wat voor regelaar, als je een erg snelle motor neems is het ook wel handig om een alu motorstuen te kopen.

ja ik bedoel motor tandwiel, en motor en regelaar ga ik voorlopig standaard houden, tot ik wat meer ervaring heb, ben nog een beginner

maar weet iemand welke zender ik zou nemen, en zitten er accu's bijgeleverd, zoniet, weet ik niet juist hoeveel er in een zender moeten :s

Back