Ik heb zelf een 15T brushless. Met een lipo gaat hij net iets te hard. Ik heb al ruim 5 tandwielen stukgedraaid met een stock setup.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf een 15T brushless. Met een lipo gaat hij net iets te hard. Ik heb al ruim 5 tandwielen stukgedraaid met een stock setup.
Weet iemand hoe het gedeelte heet waar de Servo saver aan vast zit en of dit te upgraden is?
Ik heb het gevoel dat dit stukje plastick (die de wielen mee laat besturen) er voor zorgt dat ik af en toe een stuur afwijking heb.
Ik rij zelf met een 19/86 en dat gaat prima!
Spur 86 in een tt-01 8-O
Moet je toch 's uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen!
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik ben al een tijdje van plan om een nieuw autootje te kopen dit keer een onroad omdat ik al een offroad heb.
Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik nou wel of niet een tt-01e zal kopen of niet.
Ik heb bij conrad een tt-01e gezien bouwpakket voor 120 euro dit vind ik niet erg duur maar er moet nog wel wat spul bij.
Ik wil er wel een beetje snelle wagen van maken maar is de auto daar wel geschikt voor?
En heel veel mensen zeggen dat je voor hetzelfde geld een ta-05 kan kopen en raden die ook aan omdat hij sterker is maar ik heb nog niet een ta-05 gezien van rond de 150 euro, jullie wel?
Groet,
Wessel
Weet iemand wat goede banden zijn met veel grip?
Met mijn 9t Ezrun 60A spin in met mijn Slicks alleen maar. De banden van mijn Hpi Rs4 gaan een stuk beter op mijn TT01, maar met welke banden kan ik nog meer grip krijgen?
Soms zie ik van die fims op youtube waarbij zo een TT01 echt naar voren schiet. Bij mij raakt de auto dan in een spin.
Zal ik hiermee meer grip krijgen?
Ansmann Tire & Rim Set Fuse chrome