Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Zekers.
Heb zoals sig zegt,heb een TRF,F1 en de TT.
Heb tot nu toe gelukkig alles nog via de vaste adressen en tijdens de DTC kunnen scoren:)
Indien niet moet ik toch uitwijken naar buitenland of e-bay.

mvg Roy

Ik mag natuurlijk geen reclame maken, maar mijn huisleverancier hier in Deventer heeft bijna alle belangrijke onderdelen voor de TT-01 uit voorraad leverbaar, waaronder ook 3 verschillende soorten bumpers. Heeft ook een webshop en is zeer aantrekkelijk met de verzendkosten: je betaald de werkelijke verzendkosten, dus bij een briefpost krijg je de teveel betaalde kosten retour!

Hey Marten,

Ik weet wie je bedoeld en heb reeds eerder zaken met hun gedaan.
Prima afhandeling:)
Dat was dus ook 1 van de vaste adressen;)

mvg Roy

Ik weet dus uit héél goede bron dat de meeste Belgische verdelers die niet via T2M kopen (officiele verdeler voor Belgie en Frankrijk) hun spullen kopen bij Carson. Dus als uw winkel iets niet heeft, gewoon zeggen dat ze het maar bij Carson moeten bestellen. Je zal wel rode kaakjes zien...

Welke zenderset heb je?
Bij de iets duurdere setjes, heb je EPA die je meer kan geven of minder. En bij de goedkopere standaard zenders zit er een draaiknopje aan de handgreep dacht ik. Staat het symbooltje bij wat je ook vaak ziet bij volumeknoppen. Als je deze voluit hebt staan zal je wagen normaal scherper sturen mits deze al dan niet al volledig open staat.
Het is niet een draaiknopje zoals de trim ed.. maar je zal wel zien wat ik bedoel. Als je de zender vast neemt zou net boven je hand zo een ding moeten zitten.

Begrijp ik het goed dat je onderstuur bedoeld? Met originele banden heb je dat namelijk. Dus: probeer eens andere banden

zou ik niet doen,heb dit gehad en na 1 klein botsinkje met het voorste wiel werd het asje met schroefdraad er gewoon uitgesleurd dus was al stuk.
vanachter kan je dit wel doen.

jep,onderdelen om camber in te stellen trekken echt op niet veel.
met die stukken van vanachter gaat het nog omdat deze wielen niet sturen en dus niet onder een bepaalde hoek tegen een rand of wat dan ook zal komen.

Klopt helemaal.
Voorzijde draagarmen om camber in te stellen van Tamiya zijn bagger.
Achter is ok en kan tegen een stootje.
Optie is andere banden en dempers gebruiken(scheelt een berg) en dan een beetje spelen met inserts.

mvg Roy

beste mensen ik heb jullie hulp nodig.
Ik ben van plan om een tt-01 bouwpakket te kopen en die gaande weg steeds beter te maken. Nu ben ik al op internet aan het rond kijken maar snap ik 1 ding niet helemaal goed.
Waarom is de 1e wagen 139 euro en de zelfde wagen met andere body 159 euro. Of zitten er nog meer verschillen in.

Back