Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
"Ziet er netjes uit tot nu toe, en een goede tip om de schroefgaten even voor te tappen met een schroef met meer degelijke kop. 2 mm inbus is leuk, en misschien is het bij deze auto beter, maar bij de Minion heb ik al een aantal kopjes doorgedraaid. Net of de ene inbus-uitsparing ruimer is dan de andere. Bij sommige schroeven klemt de kop van de schroevendraaier bijna in de schroef"
Nee hoor bij een TM2 niet voortappen nergens voor nodig, enkel wel zoals Chow al aangaf goed gereedschap gebruiken. Aande schroeven van een TM2 is nix mis, zijn van 10.9 staal dus hard genoeg. Alleen als je een schroefmachinetje gaat gebruiken zorgen dat ie op de laagzaamste stand staat. Anders worden schroef en kunstof te warm en werkt niet op langere termijn.
Kunt niet de schroeven/materiaal van een minion gaan vergelijken metdat van een TM2, enkel omdat er ook TeamC op staat.
Is appels met peren vergelijken, of een UP met een Phaeton.
Een minion is goed voor waar ie voor bedoeld is, een absoluut goede toycar voor een redelijke prijs. Dan moet je 'm ook gaan gebruiken als een toycar en niet gaan vergelijken met bv een TM2 wat een auto is met absolute WK aspiraties mits bereden door een bekwaam racer!
Tevens is de oplossing om je rijhoogte aan te passen niet de juiste. Dit moet niet door andere gaatjes in de shocktowers te gaan gebruiken, maar door of de stelschroef op de shocker te verdraaien of door andere (dikker/dunnere) stelclips tussen shockcap en veer te plaatsen. Door andere gaatjes in de shocktower te gebruiken verander je de geometrie en derhalve ook het rijgedrag.
@Chow: staat hem goed. En ik zie dat bij jou de witte spoiler ook zo doorzichtig is?
Ondergrond is i.d.d. kunstgras.
Schumacher minispike of Dboots multibyte doen het prima.
Wanneer kom je rijden?
Tip:
zaterdag 25 mei is er een open-clubwedstrijd voor 1/10 offroad autos!!