Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Off-Road Racer zei:
Ruskenhunter zei:
Echt offroad rijden kan dan niet meer omdat de bodem plat is, daar had ik het over ;-)

Ben ik het niet geheel mee eens, de Nitro buggy's en Truggy's (En ga zo maar door) hebben ook een platte bodem.
En die kunnen prima offroad
Ruskenhunter zei:
Waar berust je deze theorie op Ruskenhunter?
Want laat nu de "nieuwe" E-Maxx nu ook een verlaagde batterij-mount hebben net als bij het gorilla chassis.

Eric.

volgens een traxxas medewerker die op het traxxas forum actief is, is de nieuwe e-maxx eind november of begin december leverbaar. Moeten we dus nog ff wachten :(

De andere plaatsing van de motoren lijkt inderdaad te maken te hebben met de plaatsing van bl motoren. Er staat ook een conceptcar op de traxxas site met 2 brushless motoren (VXL). Doet 80 km/u 8O

Jeroen E zei:
volgens een traxxas medewerker die op het traxxas forum actief is, is de nieuwe e-maxx eind november of begin december leverbaar. Moeten we dus nog ff wachten :(

De andere plaatsing van de motoren lijkt inderdaad te maken te hebben met de plaatsing van bl motoren. Er staat ook een conceptcar op de traxxas site met 2 brushless motoren (VXL). Doet 80 km/u 8O

Jammer dat het nog zo lang duurt :(
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar de prijs.
Ik wacht dus nog even met de bestelling bij RC-Monster :P

Lijkt me wel leuk, E-Maxx 3905 uitvoeren met een Faigio 8XL en Warrior 9920, zonder verdere veranderingen

Over die concept car met de VXL motoren, wat zal daar bij gebeuren als ze er 8000Mah 2S Lipo's in leggen :yes: :twisted:

Jeroen E zei:
Ik ben wel erg benieuwd wat hij gaat kosten en wanneer/waar hij te koop zal zijn! Ook de Amerikanen weten dit nog blijkbaar niet, getuige alle vragen in het topic.

Bij Towerhobbies staat er nu een E-Maxx bij, dit zal hem zijn.
Hij wordt dus 528,99 Dollar, dat omgerekend 344,20 Euro

Niet eens zo gek duur

Off-Road Racer zei:
Niet eens zo gek duur

Je vergeet nog "iets",
Mogelijke handeling charges, ... Verzendkosten.... invoerrechten....btw..
Wel appels met appels vergelijken voor een goed voorbeeld.

De prijs die nu op TH staat zal waarschijnlijk nog een stuk zakken. Ik volg het topic op Traxxas en daarin wordt gemeld dat er al diverse andere winkels zijn die ver onder de TH prijs zitten. De verwachting is dat de nieuwe maxx ongeveer 25 tot 50 dollar duurder zal worden dan de oude maxx. Die kost nu op TH 300 dollar. Met verzendkosten, invoerrechten e.d. moet je dan voor de nieuwe op zo'n 370 euro rekenen schat ik. De dollar staat nog steeds lekker laag dus dat is gunstig :lol:

erichevy zei:
Off-Road Racer zei:
Niet eens zo gek duur

Je vergeet nog "iets",
Mogelijke handeling charges, ... Verzendkosten.... invoerrechten....btw..
Wel appels met appels vergelijken voor een goed voorbeeld.

Dat weet ik wel, haal er zelf ook vaak spullen.
Maar ik had verwacht dat hij veel duurder zou worden :wink:

Die invoersrechten zijn nog het meest, Meestal zo'n 40 euro maar voor zo'n auto algauw 60 euro :|
We zullen het zien, de eerste vracht zal al snel uitverkocht zijn ben ik bang

lord ultranoob zei:
maar 2 brushlessen, is dat niet te veel?

Kerel!
Je bent de zoveelste!
Die auto met 2 brushless motoren is als test wagen toegepast door Traxxas zelf voor een duurzaamheids test.
En dus geen optie.

Eric.

Inderdaad,
Is geen optie.
Traxxas laat deze "uitvoering" zien en legt uit hiermee de E-maxx getest te hebben dmv 2 BL motoren.
Daarmee moet dus blijken dat alle onderdelen heel blijven met "die" 2 brushless motoren.
De nieuwe E-maxx heeft gewoon weer 2 borstel motoren.

Eric.

nee maar ik bedoel als je zelf 2 bl motoren koop en erop zet met de goeie regelaars.

de meeste mensen doen 1 bl erop, als je er 2 op zet of het dan niet teveel van het goeie wordt.

niet of je die met 2 brushless motoren kan kopen...

*Zucht*, met een BL motor heb je vermogen zat, daarbij komt kijken dat als je er 2 inzet dat je accu ook 2 keer zo snel leeg is.
Het rijden moet natuurlijk nog wel leuk blijven he.

Aan zo'n ongeleid projectiel heb je ook niets :wink:

Back