Algemeen Traxxas E-maxx Topic

paar vijsjes of een volledige bulkhead!komaan zeg.het is dus opzettelijk!
tof van u!hoe zou in godsnaam da gastje van 12 dat moeten zien als hij er om komt.zo een bulk instaleren doe je op een halfuur! dus op de tijd moet je het hier niet gaan steken.hij heeft het volste recht om hier te komen klagen.vooral als ik je hieronder antwoord lees!!!
Opzettelijk? De dag ervoor (vrijdag) komt het achterdiff aan, vrijdagavond had ik geen tijd en zaterdag ben ik meteen begonnen met het monteren/afstellen van het laatste deel en dan verneem je ineens dat hij binnen een half uur voor je deur staat terwijl je verwacht dat hij in de namiddag komt... De bulkhead zit trouwens al maanden zo aangezien die niet veranderd geweest is. Het gaat hier om enkele vijsjes waarvan hij zelf zegt dat hij die nog wel vastdraait??

dus als je weet dat de bulk verkeerd zit meld je dit niet???dus opzettelijk verzwegen!
en zeg niet dat je het niet wist he!! als je er maanden zo hebt mee gereden dan is het je zekers opgevallen dat de achtezijde schuin staat!

dus als je weet dat de bulk verkeerd zit meld je dit niet???dus opzettelijk verzwegen!
en zeg niet dat je het niet wist he!! als je er maanden zo hebt mee gereden dan is het je zekers opgevallen dat de achtezijde schuin staat!

Ik heb de toe links niet gebruikt aangezien de rpm armen door hun breedte al alle nodige steun gaven, daarom heb ik dus ook niet op die bulkhead gelet...
Nee, ik heb niet gemerkt dat de diff een beetje scheef zat, maar ga er ook van uit dat dit geen kwaad kan aangezien deze muurvast zat...

De prijs was trouwens geen 450, maar 270 voor het rollend chassis met een nieuwwaarde (eBay prijzen!) van 584 euro! Hij krijgt maandag trouwens de andere bulkhead samen met twee gratis titan motoren en een rrp double disc slipper kit opgestuurd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de toe links niet gebruikt aangezien de rpm armen door hun breedte al alle nodige steun gaven, daarom heb ik dus ook niet op die bulkhead gelet...
Nee, ik heb niet gemerkt dat de diff een beetje scheef zat, maar ga er ook van uit dat dit geen kwaad kan aangezien deze muurvast zat...

De prijs was trouwens geen 450, maar 270 voor het rollend chassis met een nieuwwaarde (eBay prijzen!) van 584 euro! Hij krijgt maandag trouwens de andere bulkhead samen met twee gratis titan motoren en een rrp double disc slipper kit opgestuurd!

Ook al kost ie 43 cent dan wil ik gewoon het product ontvangen zoals beschreven!

Ik vind het eigenlijk best triest wat hier gebeurd is.....

Ook al kost ie 43 cent dan wil ik gewoon het product ontvangen zoals beschreven!

Ik vind het eigenlijk best triest wat hier gebeurd is.....
Tja, voor de rest is hij exact zoals beschreven in een lijst van onderdelen met eventuele schade vernoemd en een montagefoutje kan altijd gebeuren, zeker in tijdsnood.
Ik stuur hem maandag trouwens de bulkhead + andere onderdelen op...

[mod]
Nu ontopic! Elkaar uitvoeteren is not done!
En is ook geen zaak van het forum, regel dat ONDERLING, per pb.
Niet openlijk op het forum.
[/mod]

Gezien het steeds vaker vorkomt,(en niemand schijnt te lezen wat ik typ) treed ik nu keihard op tegen dit soort acties!
Het staat duidelijk beschreven in de faqs, dat dit ongewenst is.

Degene die nu nog een post, hier over waagt , gaat een week op de bank!

Zo machtig ben je als Mod zijnde ;)

Ben het verder wel met Emil eens, zo'n dingen kun je beter via pb afhandelen.

Nog iemand vette filmpjes van een E-Maxx ? Ik vind het mooie auto's ondanks dat ik er zelf niet voor heb gekozen.

foto7 en 9 zie je duidelijk dat er een servo omgekeerd is gemonteerd?
is dit een oud model van emaxx?

Laatst bewerkt:
Zo machtig ben je als Mod zijnde ;)

Ben het verder wel met Emil eens, zo'n dingen kun je beter via pb afhandelen.

Nog iemand vette filmpjes van een E-Maxx ? Ik vind het mooie auto's ondanks dat ik er zelf niet voor heb gekozen.

Dan gaan we daarmee wel verder flamen :mrgreen:

Ziet er wel lijp uit die turnbuckle in het plastic geschroeft :p
afbeelding%20011.jpg

Laatst bewerkt:
stuurservo omgekeerd??????
wie maakt jou dat allemaal wijs zeg!dus volgens u zit de servo met de kabel naar buiten onderaan?waarom zit hij dan op fot1 waar je er nog niet aan gewerkt hebt wel juist?
en is dit nu een oude versie.
zo ziet hij er uit.alles zit zo naar achter.

@byte:daar is gewoon geen turnbuckle gemonteerd rechts?

stuurservo omgekeerd??????
wie maakt jou dat allemaal wijs zeg!dus volgens u zit de servo met de kabel naar buiten onderaan?waarom zit hij dan op fot1 waar je er nog niet aan gewerkt hebt wel juist?
en is dit nu een oude versie.
zo ziet hij er uit.alles zit zo naar achter.

@byte:daar is gewoon geen turnbuckle gemonteerd rechts?

Oh daar hoort er juist wel een te zitten, en andere kant ook een... Ik zal mijn mening maar voor me houden :rolleyes: Nouja, die heb ik een paar posts geleden al gegeven :mrgreen:

Die zit normaal ;)

Is de stuur servo en die moet omgekeert

Oow ja foto 1 is in staat waar hij nog niet af is...

De schakelservo moet je omdraaien.

@Byte & Dafke: ik heb nooit turnbuckles achteraan gebruikt zoals je ook in die twee video's kan zien. Bij de rpm armen is dit geen enkel probleem! Ik heb er zelf een jaar zo mee gereden...

Nu terug on-topic?

Back