Algemeen Traxxas E-maxx Topic

werkt perfect.2 maanden met de vxl op de e-maxx gereden zonder problemen.
en geloof mij op snelheid is de mmm niet te pakken maar in het optrekken doet hij niet onder.als de vxl de nodige amperes krijgt natuurlijk

vandaag even de single motormount geplaatst op m,n emaxx.
weer een verbetering op deze stoere en keep it simple monster truck.:)
begin deze truck steeds meer te waarderen mede door zijn simplicity.
gaat nog steeds als de brandweer op de vxl set.:mrgreen:

komt de motor met die single motor mount de motor niet hoger teliggen dan het orgineel. dat lijkt me niet echt goed voor de zwaartepunt van de auto.

Hallo,

Zoals jullie mss wel al weten heb ik een E-Maxx gekocht van GDV-Maxx (een maand of 3 terug)

Nu staat hij hier eindelijk !

Nu moet ik nog connectoren solderen die zullen dezelfde zijn als bij mijn E-Savage

Deze dus : MCM Racing

Maar nu : de connector is te klein voor de kabel van de batterij en de esc
Mag ik aan de kabel van de batterij en ESC een dunnere kabel solderen die wel in de connector past en aan die kabel mijn connector solderen mag dat ?

En als ik mijn lipo wil solderen kan het dan kwaad dat er nog volt op staat ?

Heb ik te weinig info gegeven ?
Zeg het dan aub dan kan ik proberen om meer info te geven

Mvg, Lexboy

Hallo,

Zoals jullie mss wel al weten heb ik een E-Maxx gekocht van GDV-Maxx (een maand of 3 terug)

Nu staat hij hier eindelijk !

Nu moet ik nog connectoren solderen die zullen dezelfde zijn als bij mijn E-Savage

Deze dus : MCM Racing

Maar nu : de connector is te klein voor de kabel van de batterij en de esc
Mag ik aan de kabel van de batterij en ESC een dunnere kabel solderen die wel in de connector past en aan die kabel mijn connector solderen mag dat ?

En als ik mijn lipo wil solderen kan het dan kwaad dat er nog volt op staat ?

Heb ik te weinig info gegeven ?
Zeg het dan aub dan kan ik proberen om meer info te geven

Mvg, Lexboy

Gefeliciteerd met je aankoop :)

alles mag natuurlijk, maar of het verstandig is???? Ik adviseer je de Traxxas connnectoren te laten zitten en deze ook op je E-savage te zetten. Je kunt ook overwegen een verloopje te maken en die er tussen te zetten, maar geeft ook weer weerstand = vermogensverlies.
Lipos kun je zo solderen, wel uitkijken dat de + en - niet tegen elkaar komen natuurlijk.

om te solderen: eerst een draad eraf knippen dan solderen en dan pas de andere of een afknippen plakband eromheen en dan de andere solderen

Hallo,

Ik heb de E-Maxx nu al een tijdje en ik kijk graag alles eens na voor ik ga rijden als ik een 2de hands auto koop en bij de E-Maxx is dat maar goed ook

Bijna alle bouten zaten scheef in de E-Maxx heb 3/4 bouten mogen vervangen ik ben bezig met er aan te werken van voor naar achter nu eenmaal achteraan aangekomen merk ik iets merkwaardig op...

afbeelding%20011.jpg

afbeelding%20012.jpg

Langs de linker kant is een gaatje voorzien aan de rechter kant is er geen gaatje daardoor komen de gaten van foto 2 niet recht over elkaar te staan en dat is juist het probleem...
aan de rechter kant steekt er een ander onderdeel dan bij de linker kant is dit wel goed voor de auto ?
En wat kan ik er tegen doen ?

Mvg

Je diff zit scheef en je mist een toelink. ik weet het niet helemaal zeker maar het lijkt erop dat er een frontbulkhead op de achterzijde van je auto is gemonteerd. Knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dat rijdt ook nog?

Je diff zit scheef en je mist een toelink. ik weet het niet helemaal zeker maar het lijkt erop dat er een frontbulkhead op de achterzijde van je auto is gemonteerd. Knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dat rijdt ook nog?

Heb ik niet gedaan

Heb ik niet gedaan

Er staan 2 letters in je bulks; RR=Rear Right (=rechtsachter) of RL=Rear Left (=linksachter) of FR=Front Right (=rechtsvoor), of FL=Front left (=linksvoor).

RR moet je dus rechtsachter monteren (rechtsachter = bekeken alsof je in de auto zit)

Heb je een handleiding? Zo ja, daar kijken hoe de bulks gemonteerd moeten worden. Zo niet, op de website van traxxas.com kun je pdf's downloaden met exploded view tekeningen zodat je kunt zien hoe het gemonteerd moet worden. Bulks en vooral diffs worden nogal eens verkeerd gemonteerd. En da's lastig want dan moet de hele zooi weer uit elkaar.

suc6

Laatst bewerkt:
Heb je eerst een paar weken / maanden gewacht totdat je de auto hebt omdat de verkoper hem nog moet maken en dan krijg je dit .... ben je ook bedankt.

@ Nard cox : Ik had de E-Maxx ergens begin november gekocht dus ik heb dikke 3maand moeten wachten:(:)

En nu voor die bulkhead dat is de fout van de verkoper ik heb dit gemald en hij zal de juiste opsturen met nog enkele onderdelen erbij

Dus alles komt in orde

Maar ja er zijn door die bulkhead wel enkele dingen verwrongen dus dat word terug recht zetten...

Mvg

Ik had de E-Maxx ergens begin november gekocht dus ik heb dikke 3maand moeten wachten:(:)

Mvg

@ Lexboy: Het voorschot is betaald geweest op 20/12/2009 en de redenen waarom het zolang geduurd heeft is zoals je weet omdat het diffirentieel en achterskidplate maar niet aankwamen... Je hebt trouwens zelf gezegd dat het goed was als je hem tegen februari zou hebben...

toch jammer da hij dit zo heeft ontvangen.450€ dan verwacht je wel dat het in orde is.beginnersfout of opzettelijk.ik spreek er mij niet over uit!
ik zie wel dat je het in orde gaat brengen.dat vind ik wel in orde.

toch jammer da hij dit zo heeft ontvangen.450€ dan verwacht je wel dat het in orde is.beginnersfout of opzettelijk.ik spreek er mij niet over uit!
ik zie wel dat je het in orde gaat brengen.dat vind ik wel in orde.
Hij is hem vroeger komen halen dan afgesproken was en ik heb de achterkant snel moeten monteren en heb dus ook geen tijd meer gehad om de laatste paar vijsjes te vervangen. Dit weet hij ook en ik heb het hem er uitdrukkelijk bij gezegd, dan moet hij ook niet komen klagen op het forum hier...

paar vijsjes of een volledige bulkhead!komaan zeg.het is dus opzettelijk!
tof van u!hoe zou in godsnaam da gastje van 12 dat moeten zien als hij er om komt.zo een bulk instaleren doe je op een halfuur! dus op de tijd moet je het hier niet gaan steken.hij heeft het volste recht om hier te komen klagen.vooral als ik je hieronder antwoord lees!!!

Back