K
knertje34
Guest
ik heb de versie voor 4S. Kershaw Designs - Gen 2 Brushless Systems Ja dat zijn EZrun setjes, en in mijn e-maxx 'dondert' dat lekker![]()
Welke heb jij dan precies?? De 7XL of de 8XL??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de versie voor 4S. Kershaw Designs - Gen 2 Brushless Systems Ja dat zijn EZrun setjes, en in mijn e-maxx 'dondert' dat lekker![]()
Welke heb jij dan precies?? De 7XL of de 8XL??
Amen!, zoiezo een fieldkaart kopen voor de diverse instellingen MMM![]()
Dank, import us of ook in nl verkrijgbaar?
Nog een vraag. Waar sluit je de kaart op aan?
Hallo,
Ik heb een e-maxx met 2200kv castle creations combo set, bevalt goed, alleen komt de pinion gear los van de shaft... Nu heb ik gelezen dat je er loctite op kan doen, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Is het ook mogelijk dat ik het gaatje opboor naar M4, tappen en er dan zo`n een schroefje in doen?? Heeft iemand dit überhaupt weleens geprobeerd??
Het schroefdraad in de pinion gear is volgens mij niet helemaal goed meer. Hij draait er wel in, maar blijft losjes zitten waardoor die bij een beetje throttle al los schiet. Daarom leek opnieuw tappen met een grotere maat me handiger.
maar hoe los is los. Want als ik mijn schroefje vast draai zonder locktite dan ligt die er ook zo vanaf...
Het schroefdraad in de pinion gear is volgens mij niet helemaal goed meer. Hij draait er wel in, maar blijft losjes zitten waardoor die bij een beetje throttle al los schiet. Daarom leek opnieuw tappen met een grotere maat me handiger.
lees eens :nooo::
Ja maar kijk. Bij mij zit het ook los, misschien is het bij hem precies hetzelfde. Daarom vraag ik dat.