Algemeen Traxxas E-maxx Topic

zijn het de standaard veren die heb ik nog erg stugge liggen alleen ze zijn net iets te groot voor de veerschotels van de traxxas bigbores vandaar dat ik ook opzoek ben naar wat anders.Zalle deze veren passen op de ofna?

Wat ik me eigenlijk afvraag, op mijn E-max zitten de standaard springveren, kleur rood, op de brushless zitten witte uitvoeringen, zijn deze beter?
Tis voor mij nu even goedkoper om witte springveren tekopen ipv een complete nieuwe set.
(heb net een mamba monster er in gezet, mag/kan van de vrouw ook niet alles.) :)

Ik heb op al mn maxxen 4 shocks en werkt prima..
8 is niet nodig

Ralf

En hoe gebruik jij je maxxjes? springen ze hoog?
Ik rijd voornamelijk fietscross banen.
als ik een jump maak van +- 1,50m dan smakt mijn maxx met 8 bigbore's en sterkeren veren tegen de grond.
En dat wil ik voorkomen door betere veren/schokdempers.

Ps de reede dat ik zo lang door vraag is dat ik niet weer een miskoop wil doen.Want het spul is allemaal al zo duur.

gr

Laatst bewerkt:
Wat ik me eigenlijk afvraag, op mijn E-max zitten de standaard springveren, kleur rood, op de brushless zitten witte uitvoeringen, zijn deze beter?
Tis voor mij nu even goedkoper om witte springveren tekopen ipv een complete nieuwe set.
(heb net een mamba monster er in gezet, mag/kan van de vrouw ook niet alles.) :)

Ik geloof niet dat jou probleem hiermee is opgelost. Ik heb ook extra sterkere veren en dempers van bigbore ,alleen nu het volgende probleem. Nu zakt mijn maxx door zijn veerschotels bij een paar flinke jumps.

Laatst bewerkt:
P1070594_edited-1.JPG

Ja fiets cross banen doen het altijd goed.... :)

Ralf

Volgens mij leveren die ook alleen in de US.
Heb je geen bekende daar ?

Anders ebay maar waren wel duurder zag ik als ik de shop.

Ralf

In de us? hummzz niet helaas niet nee.
En op ebay koste ze idd flink wat meer ja.
Zoveel meer dat ik over weeg toch anderen te nemen.

Maar gezien de euro/dollar heb ik ze tog maar gekocht op ebay.

gr

Laatst bewerkt:
hoi luitjes ik ben nieuw met deze topic heb vandaag een e-maxx gekocht met een probleempje ,als ik de accu,s opgeladen hebt en gaat rijden raakt hij naar ongeveer 5 min zijn vermogen kwijt heb de acccu,s gemeten maar zijn nog gewoon vol wie kan mij met dit probleem helpen

het zijn 8,4 volt 3000mah accu,s ze worden niet warm,ik heb ze opgemeten naar dat hij langzamer ging rijden en stil bleef staan was het nog rond de 8,1 volt
er zit een evx-2 regelaar op en 2x titan 550

Laatst bewerkt door een moderator:
Back