Ik wil de e maxx kopen en heb nu de stampede 2wd vxl? Waar moet ik aan de denken
Je kan imo beter voor een e-revo/hpi savage gaan. Die zijn veel sterker dan de e-maxx(standaard).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil de e maxx kopen en heb nu de stampede 2wd vxl? Waar moet ik aan de denken
Het is ook onzin wat hij verteld. Emaxx is net zo sterk als een revo stock.
Savage kan wel wat meer aan, maar ook prijstechnisch anders;-)
Alles heeft zwakke punten, jij vind de maxx leuk dus zou je in het topic verdiepen.
hallo,
ik wil een emaxx brushless aan een voordelige prijs,
vandaar dat ik een roller wil kopen, Traxxas Chassis E-Maxx Brushless 1:8 - TRX3908 - E-Maxx Brushless / Brushed - Toemen Modelbouw
wat heb ik nog nodig en waar koop ik het dan het best ?
Een e-maxx voor een voordelige prijs is er niet, te veel onderdelen die vervangen moeten worden voor een degelijke auto......hallo,
ik wil een emaxx brushless aan een voordelige prijs,
vandaar dat ik een roller wil kopen, Traxxas Chassis E-Maxx Brushless 1:8 - TRX3908 - E-Maxx Brushless / Brushed - Toemen Modelbouw
wat heb ik nog nodig en waar koop ik het dan het best ?
Een e-maxx voor een voordelige prijs is er niet, te veel onderdelen die vervangen moeten worden voor een degelijke auto......
Maar:
Servo min 20 kg trekkracht, 1/8 motor combi, lipo's , rpm draagarmen rondom, rpm schokbreker torens,stalen aandrijfassen,andere banden op velg .....
Waar het best te kopen, heb je google voor of je leest dit draadje tips en truuks genoeg .......
The VXL3500 is barely able to push the EMAXX safely.
Een MM moet niet, ik heb er al gezien die zelf 2 vxl setjes erin leggen,
Ik zou anders een hobbyking setup kunnen kopen
MVG
Ik zou anders een hobbyking setup kunnen kopen
MVG