dan gok ik erop dat je servo saver niet goed is
, misschien ooit uitelkaar gehad en veer vergeten terug te doen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Had nog even 't vermoeden dat de RPM axle Carriers icm de stock armen het probleem konden veroorzaken maar helaas.... Uiteindelijk heb ik een extra rubbertje bij de Spring saver gedaan en toen ging het al wat beter. kortom, de veer zal wel naar z'n ruk zijn!
Met deze conclusie heb ik een nieuwe Servo saver besteld en zal nog ff melden of het gewenste resultaat is bereikt!
zijn de FLM bulkheads beter dan de stock?
Heel kort door de bocht, zoveel mogelijk kunstof onderdelen vervangen naar RPM. Ik had dit als voorraad achter de hand en vervangde als het stock spul kapot ging
Ok, bedankt.
Weet je toevallig een winkel in Nederland/België die een grote voorraad RPM heeft? Of misschien een goede internationale winkel?
Groeten,
simtom
Liquid.com, meestal binnen 1 week in huis en de helft goedkoper dan NLD winkels. Verzendkosten zijn maar $0,99. Ik ben destijds begonnen met de armen en axle carriers. Voor de achterkant is daar een speciale set voor.
Wat betreft de kosten; je hoeft ook niet alles tegelijkertijd te kopen! Maar feit blijft, ik kan alleen in de portomonee van mijzelf kijken.
Oja, wat maakt t ons, als wij in staat zijn geweest om hufterproof rpm spul kapot te krijgen tijdens bashe?![]()