Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen meter in je hoofd?! Das raar!
Zonder gein, De Mamba Monster combo is een Prima combo ( Ikzelf heb alleen de ESC gehad, en was daar wel tevreden mee, tot ik een NEU en een Tekin RX8 had, maar dat terzijde ) maar probeer nou eerst eens een 20T of desnoods een 22T pinion, dan ga sowieso al harder.
Persoonlijk zou ik voor een 20T pinion gaan, dan kun je goed allround rijden, en zo duur zijn die pinions nou ook weer niet, dus kan je altijd nog een pinion kopen, of kijken naar een assortimentje, sommige merken hebben die ( Castle geloof ik ook ).
Let er wel op dat je een monstertruck hebt, wat nooit een goed handelbaar snelheidsmonster zal worden..
En al ga je hard, dan is hij niet goed te besturen ivm met het hoge COG en de zwabberende banden en veren..
Lekker mee bashen met dat ding, zand gras etc![]()
Zijn je slipperpads nog wel goed?
Ik zou zeggen probeer eerst eens een andere pinion, en probeer het dan nog eens
EDIT : Trouwens, als je een auto wil NOOIT de filmpjes kijken van de fabrikant zelf, maar van Youtubers die de auto zelf gekocht en betaald hebben, die zijn veel " echter " .
Heb je de auto tweedehands gekocht ( of de ESC )?
Want dan zou het kunnen zijn dat de vorige eigenaar heb wat " getemd " heeft.
Waar woon je?
Als je in de buurt van Zwolle woont kun je/we mijn Castle Link wel even gebruiken?
Sowieso raad ik je een Castle link echt aan!
Hmm bedankt voor je informatie!
Maar een koeler kan opzich alleen maar goeds doen toch. Gewoon om het risico te verkleinen dat je motor het te warm krijgt. En als een deel goed gekoelt is zal de temperatuur van de motor sowieso een stuk dalen toch?