Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Mijn voorkeur ging eigelijk eerder naar Integy platen
maar die zijn duur en waren nu niet op voorraad

Nu maar hopen dat ik het een beetje snel krijg, alles mooi inbouwen :D

EDIT: alles is gister (21-03-06) al verzonden :D

Welke (online) winkels hebben spare parts goed op voorraad? Ik bestel altijd bij Tower Hobbies of PK. De eerste heeft wat ik nodig heb niet op voorraad en de 2 is aan het verbouwen, dus zal de levertijd wel langer worden.

Toen ik nog een e-maxx had bestelde ik mijn spareparts bij
www.rc-power.be meestal hebben ze wel wat op voorraad, maar het is wel niet echt online bestellen :? ff telefoneren en het is inorde.

Het zit me ook weer niet mee :cry: :cry:

Ik wordt er onderhand gek van..
Op 21 maart had ik de onderdelen besteld...met een maximaal van 30 dagen

Inmiddels zijn 28 dagen om en de bestelling blijkt nog niet eens in Nederland te zijn...

Dat is nou al de 3e keer voor mij dat er wel weer iets mis gaat

Eerst die auto zelf
Daarna die bestelling in Duitsland
En nu weer een bestelling in Amirika

:cry: :cry: :cry: :cry:

Van PK heb ik alles binnen. Van Tower Hobbies nog niet maar daar heb ik gekozen voor de goedkopere verzendmethode. Dat zal nog wel ff duren. Maar maxx scheurt weer en daar gaat het om :D

Vandaag toch maar weer even off-road gegaan
Hier vlakbij zijn ze een hele nieuwe wijk aan het bouwen dus veel maar dan ook echt veel..zand :D :P

Onder het rijden geen foto's gemaakt :( maar toch een eind plaatje :)

DSC_2414%20%28600%20x%20398%29.jpg

DSC_2415%20%28550%20x%20365%29.jpg

Pfoe...maar weer de boel schoonmaken :lol: voordat er misschien iets kapot gaat

Dag!

Ga deze week een e-maxx halen :D...en heb daarom even paar vragen..

Weten jullie i-net winkel die in onderdelen doet(behalve pkracing) hier in de buurt...ned of duitsland?

En...het betreft een standaard e-maxx met allu dempers en betere servo...zijn er daarnaast nog dingen die ik perse moet aanschaffen om met een paar gp3300 batterijen uit de voeten te kunnen?(rollbar, wheeliebar e.d)

Hoor graag van jullie!

Groet,
Lourens

LourensJ zei:
Weten jullie i-net winkel die in onderdelen doet(behalve pkracing) hier in de buurt...ned of duitsland?
Nee, ik bestel mijn onderdelen bij PK of bij Tower Hobbies. Ik ken geen andere online winkel in de buurt.

LourensJ zei:
...zijn er daarnaast nog dingen die ik perse moet aanschaffen om met een paar gp3300 batterijen uit de voeten te kunnen?(rollbar, wheeliebar e.d)

Nee hoor, alles kan beter natuurlijk maar met een stock e-maxx kun je prima bashen. Ik heb vandaag op de zwarte markt in Beverwijk gereden (landelijke modelbouwdag) Tussen de savages en TNX'en gereden. Zolang het niet op eindsnelheid aan komt gaat dat meer dan uitstekend :lol: :lol:

Inderdaad kan je prima offroad met de emaxx

Let alleen wel op de tandwielen (2x 3948 en 1x 3166)
Deze slijten bij mij erg snel

Toch weer 29,75 euro :cry: :(

Gewoon te bestellen bij PKracing

Okay prima...pkracing is wel goed met verzenden enzo...

Ik zal toch moeten wennen aan de snelheid als ik het vergelijk met wat ik nu rij...maar vind de e-maxx er zo vet uitzien en jah...ben en blijf toch wel recreatie-rijder ;)

Zag vandaag dat gorilla chassis...damn!!!....denk dat je dan ook gelijk moet overstappen op brushless...met al dat alu moet zo;n maxx toch wel 4 a 5 kilo wegen.

Nou ga nog ff google'en op e-maxx :P---> goeie sites zijn natuurlijk welkom!

groet,
Lourens

Dag!

Vroeg me af of iemand ervaring heeft met 2x 7cell packs op een standaard e-maxx(novak evx). Er staat in handleiding 14v nominaal. Denken jullie dat coolventilator op esc genoeg is om die 16.8v te verwerken?, of zou ik hem anders moeten vertanden?(met 14.4v wordt de esc niet echt warm)

Graag hoor ik antwoord!

Groet,
Lourens

Welke vertanding heb je nu?
En ik denk zelf dat hij na wat flink off-roade niet meer wil functioneren, gewoon niet doen eigenlijk..

Edit : Ik heb eens gekeken op die Gorilla Maxx Site Heb een paar vraagjes
Word het G2 X-Brace Alu Chassis nou geleverd met draagarmen Of zonder? Want deze worden wel gerepresenteerd op de foto's :?

Ik zag ook nog een Carbon Fiber Chassis liggen, wat zouden de voorden ten opzichte van een carbon / alu zijn?

g2005chal2s6qi.jpg

Alu Chassis
g2005chcf4s2yx.jpg

Carbon Chassis
g2005chcf5s6bb.jpg

Carbon Chassis Met Draagarmen :D

Ik raad het zelf ook niet aan :wink:
Aangezien de regelaars snel doorbranden

@Jeroen, geen signature in de onderschrift..ook al is hij zo klein :wink:

Back