Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Staat volgens mij nog gaver! Laat me het resultaat snel zien *Kwijl* :P

Ik ben nu al 2 keer mijn u-joint (kogel met 4 pennen wat scharnierpunt tussen de 2 assen vormt) van de achterste cardanas verloren. Vernieuwen van de assen helpt niet. Staat mijn koppeling te strak?

Geen last van...

Ik heb zelf wel de achter bulkheads gebroken :evil: ..meteen even alu voor bestellen :lol: :D

Koppeling moet je helemaal strakdraaien en dan een kwartslag terugdraaien...dan staat hij goed :wink:

Off-Road Racer zei:
Koppeling moet je helemaal strakdraaien en dan een kwartslag terugdraaien...dan staat hij goed :wink:

Ja, die wist ik natuurlijk al wel. Hm... nog maar een keer vernieuwd en koppeling gecontroleerd. Morgen testen.

De bulkheads zijn net binnen gekomen

Ze zijn 3 dagen onderweg geweest en ze zijn voor de belasting van waarde veranderd...van 75 naar 35..
Verzendkosten waren maar 11,50 :D

Mooigoedkoop maar toch ook goed setje dus :D

Is het echt zo'n groot probleem met die onderdelen? Anders haak ik écht af hoor!

Ik heb vanochtend om 11.00 uur Diet pareltje ontvangen, En hij rijd echt, maar dan ook echt! Super, lekker veel grip in het gras enzo.. Alleen ik meot wel wennen aan die zender! :P Soms loop ik erheen en drik ik per ongeluk de gashendel weer in :oops:

naamloos3xy2.png

8)

Ik heb nog geen Spektrum DX-3 maar wil ik nog wel eens kopen
Dus dit is mooi makkelijk om te weten dan

Binnekort weer spullen bestellen voor mijn E-Maxx
29 Oktober is de shocktower gebroken en die heb ik nog steeds niet vervangen

Binnekort eens alu shocktowers bestellen en Alu schokdempers

Alleen moet ik ook nog vanalles bestellen voor mijn FG MT

Vraagje:
Weet iemand waar deze spoiler+bevesteging te koop is (lijkt me d'r eentje van Pro-line)
img1544ys8.jpg

img1555db9.jpg

img1546jm8.jpg

Jeroen E zei:
leuk zo'n spoiler maar gruwelijk in combinatie met de standaard body :murder:

Dat vind ik zelf ook...Maar ik heb toch een nieuwe body nodig
Deze is een beetje aan de kapotte kant :lol:

Crowd Pleazer of Desert Rat body staat er wel leuk bij :)

Back