Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij vraagt welke zender het verst reikt? Daarop vraag ik waarom je het wil weten aangezien de meerder van 1000meter boven 300 meter niet aanwezig is, tenzij je FPOV rijd.
Perfecte keus, ik ben zelf overgestapt van een Futaba 4Pk naar Sanwa M11X.M11x is besteld. Ben eens benieuwd. Hopelijk is ie zijn geld waard, want heb diep in m'n zak moeten tasten![]()
FPV inderdaad. First Person Video/View.
Dit betekend dat je met speciale producten kunt zien waar je auto is. Zo kun je bijvoorbeeld naar de bakker rijden zonder dat je het huis hoeft te verlaten. Een leuke en interessante, maar ook extreem dure, techniek.
SSI, de kogel is dus door de kerk. Waar heb je hem besteld?
Sinds de DX3S v2 heeft deze ook ondersteuning voor DSM2, de DX3S v1 heeft dit niet! Vaak wordt gezegd dat voor de serieuze racers de DX3R een waar voordeel bied over de DX3S welke vaker door bashers of ''no-pro'' racers wordt gebruikt.
hallo
ik was vanplan om dinsdag een nieuwe zender te gaan kopen de spektrum DX2S maar ik wil dan natuurlijk ook de snelheid zien en het toerental enz