Algemeen Zender/ontvanger topic

Jij vraagt welke zender het verst reikt? Daarop vraag ik waarom je het wil weten aangezien de meerder van 1000meter boven 300 meter niet aanwezig is, tenzij je FPOV rijd.

en ter aanvulling ..
De 2.4-zenders die bij RTR-wagens van het merk Losi bijgeleverd worden zijn van het spektrum-principe. Voor zover ik weet kan je dus de Losi-ontvangers gebruiken bij een Spektrum-zender.

Wat ik hier nog mis is de bespreking van de Core (Schumacher) Code zender. Dit is ook een 2.4Ghz-zender, geleverd als stick-zender + ontvanger-kit en voor een erg scherpe prijs

FPV inderdaad. First Person Video/View.

Dit betekend dat je met speciale producten kunt zien waar je auto is. Zo kun je bijvoorbeeld naar de bakker rijden zonder dat je het huis hoeft te verlaten. Een leuke en interessante, maar ook extreem dure, techniek.

SSI, de kogel is dus door de kerk. Waar heb je hem besteld?

Laatst bewerkt:
De switch is een zeer goede keuze geweest, ik had namelijk het gevoel dat als het druk op het circuit was, dat de Futaba 4PK trager werd, en met de Sanwa M11X hier helemaal geen last van. Ergonomisch gezien had ik liever de 4Pk, maar je kan tenslotte niet alles hebben. Bediening van beide zenders is top.

FPV inderdaad. First Person Video/View.

Dit betekend dat je met speciale producten kunt zien waar je auto is. Zo kun je bijvoorbeeld naar de bakker rijden zonder dat je het huis hoeft te verlaten. Een leuke en interessante, maar ook extreem dure, techniek.

SSI, de kogel is dus door de kerk. Waar heb je hem besteld?

Bij rc speedhouse. Goedkoopste dat ik hem vond was iets van 380euro. Maar bij Bjorn heb ik toch gratis verzending dus veel verschil zal er niet zijn. En tenslotte steun ik liever zijn shop dan een Duitse ebayshop :p

Goed bezig, ben benieuwd naar je ervaring met het ding. Wil ook upgraden, maar die ontvangers zijn ook scheit duur. Liever eerst een nieuwe lader en voeding.

Sinds de DX3S v2 heeft deze ook ondersteuning voor DSM2, de DX3S v1 heeft dit niet! Vaak wordt gezegd dat voor de serieuze racers de DX3R een waar voordeel bied over de DX3S welke vaker door bashers of ''no-pro'' racers wordt gebruikt.

Betekend dit dat de DX3S V2 net zo snel is dan de DX3R op DSM2

Nieuwe zender

hallo

ik was vanplan om dinsdag een nieuwe zender te gaan kopen de spektrum DX2S maar ik wil dan natuurlijk ook de snelheid zien en het toerental enz

maar nu was mijn vraag is dit mogenlijk met een speed passion 1/8 regelaar deze heeft ESC dat weet ik zeker en de standaard motor van de rustler VXL ?
gaat dit ? de snelheid zien enz

en heeft al iemand comentaar over de spektrum DX2S goed of slecht laat maar weten ?

en hoever is de afstand die ja max kan hebben tussen de zender en auto ?

MVG Joeri

Op een recht stukje toch wel, duurt geen hele seconde.

Los van het feit dat snelheid zelden nauwkeurig genoeg is.

Nieuwe zender

ja ik wel ik ben daar snel genoeg voor ;)

ty Nard voor de steun ! maar is dit mogenlijk om de doen of heeft heel die ESC zever daar niets mee te maken ?

MVG Joeri

Back