Algemeen Zender/ontvanger topic

Model select ??

Model select ??

Er komt dam Model 1 in beeld

Hoe voeg je dan Model 2 t/m 10 toe ???

Nard

Het geval wil dat ik een Baja heb gekocht met de DX3S zender.
In de baja zit de SRT 3300 ontvanger ik kreeg er ook de SR300 ontvanger bij

Op de zender zit nu Model 1 met de naam HPI Baja

Ik wil de SR300 gebruiken voor mijn Flux

Ik heb de oude ontvanger uit mijn Flux ( kristal ) gehaald en via binding verbonden met de zender
dit werkt maar er komt geen nieuw model in het menu er staat nu nog steeds Model 1 HPI Baja
maar de zender werkt wel op de SR300

Wat ik wil is 2 modelen aanmaken zodat ik makkelijk kan wisselen.

Wat doe ik verkeerd ??

Laatst bewerkt:
Serieus..... :nooo:

De DX3S is waarschijnlijk de simpelste zender die er is.

Wat als je dan eens op de scroll bar zou drukken, vervolgens scrolt om een ander model te kiezen en dan weer op de schroll bar duwt?

Serieus..... :nooo:

De DX3S is waarschijnlijk de simpelste zender die er is.

Wat als je dan eens op de scroll bar zou drukken, vervolgens scrolt om een ander model te kiezen en dan weer op de schroll bar duwt?

Nard

Er blijft maar 1 model komen . De Baja

Doe ik iet verkeerd met het binden ???:confused::confused::confused:

Heeft niets te maken met binden. Gewoon menu > model > scroll om model te kiezen. Sorry hoor maar makkelijker wordt het echt niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leo - rcc

Ik heb deze handleiding ook maar er staat niet in hoe je een model toevoegd ???

Er staan gewoon 10 modellen in, met als naam "NAME-02" en "NAME-03" enzovoorts. Selecteer een van die modellen, en geef die dan een andere naam (model name in het menu). Bind dan je auto's ontvanger terwijl de zender op dat model ingesteld staat.

Er staan gewoon 10 modellen in, met als naam "NAME-02" en "NAME-03" enzovoorts. Selecteer een van die modellen, en geef die dan een andere naam (model name in het menu). Bind dan je auto's ontvanger terwijl de zender op dat model ingesteld staat.

Hoi Leo rcc

Ik kan scrollen wat ik wil in het menu Model select maar er staat maar 1 model in

onderstaand wat beelden
9iu61y.jpg

2ykfi9k.jpg

1531jr6.jpg

Kun je de zender een harde reset geven wellicht dat dan wel de lijst met 10 modelen komt?

Laatst bewerkt:
Heeft niets te maken met binden. Gewoon menu > model > scroll om model te kiezen. Sorry hoor maar makkelijker wordt het echt niet.

Nard

Kan scrollen wat ik wil maar de zender geeft maar 1 Model

Kun je de zender resetten?

Wellicht dat dan wel de lijst komt

Laatst bewerkt door een moderator:
je scrollt naar het onderste vak (waar hij op staat in de laatste foto), klik met de scrollbar, draai aan de scrollbar, en klikt weer op de scrollbar om te bevestigen.

Laatst bewerkt:
je scrollt naar het onderste vak (waar hij op staat in de laatste foto), klik met de scrollbar, draai aan de scrollbar, en klikt weer op de scrollbar om te bevestigen.

Hoi Leo

Als ik dit doe selecteer ik model 1

kom niet bij model 2 T/m 10 door deze optie:confused:

Resetten? Wat zegt de manual?

Waar heb je hem gekocht? Anders eens terug gaan en uitleg vragen.

Van een vriend gekocht.

De manual zegt niet ?

Ga maar naar een Dealer want zo eenvoudig is de zender dus niet.

Lijkt alsof model 2 t/m 10 er niet meer instaan :n00b:

lang geleden las ik dat de telemetrie en dan vooral de snelheids- en temperatuurmeter van spectrum heel slecht waren en niet werkten, klopt dit?

ik kan niet meer terug vinden waar ik dat las.

ik zie nu dat de meeste zenders alkaline AA batterijen nodig heeft, maar ik heb hier gewoon hema heroplaadbare AA batterijen die geen alkaline zijn.
maakt dit veel uit?

Laatst bewerkt:
Wat is er eigenlijk zo goed van Spectrum vergeleken met andere merken, bijvoorbeeld lrp?

hoe denken jullie over de spectrum DX3C?

Wat is er eigenlijk zo goed van Spectrum vergeleken met andere merken, bijvoorbeeld lrp?

hoe denken jullie over de spectrum DX3C?

Dat hangt van jouw budget af. Ik vind m'n M11x zalig en daarvoor had ik een dx3s. Ik rij veel liever met de m11x dan met de dx3s. De dx3s had soms wat last van gliches, vooral op een grotere afstand. Op circuit viel het wel goed mee, maar de uitslag van het stuurwiel heb ik graag klein en bij de dx3s is die veel te groot voor mij. Bij de m11x is de veersterkte van stuur/gas instelbaar en de uitslag van het stuurwiel.

ik lees idd wel vaker dat de dx3s veel last heeft van glitches en storingen, ook op dit forum las ik dat.

mijn budget is eigenlijk niet boven de 100,-, alleen anders wordt het de lrp A3 stx deluxe.
de dx3c is 30,- duurder, maar omdat hij meer voordelen heeft vind ik dat wel de moeite waard.

Back