Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb onlangs 2 carbon steel hoofdassen besteld voor een 450 size helikopter. Wie heeft hier ervaring mee, kunnen deze assen buigen met een crash? Is het niet zo dat dit metaal eerder breekt dan buigt?
Carbon toevoeging in een staallegering, maakt het staal harder en minder vervormbaar.
Dus minder kans op verbuiging bij een crash.
Ik denk trouwens niet dat het bij een 450 size zal breken.
als er carbon in staal zit wordt het een stuk harder en brosser(de kunst is om daar een compromis in te vinden) maar zal dus veel minder snel buigen, eerder breken.
Toen ik nog met esky/kds/copterx vloog heb ik diverse assen tot een graad of 70 weten om te vouwen.. met n 450pro van align ben ik niet verder gekomen dan wat lichte knikjes.. align assen zijn gehard..
Ook carbon steel kan je buigen. het voordeel zit t erin, dat je gewone staal assen bijvoorbeeld nog terug kunt buigen. doe dit met een geharde as en hij breekt.