Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een idee met wat ik de plastieken servo arm van de Align DS 510 servo (Trex 500esp) kan vervangen door een metalen servo arm?
Met metalen bedoel ik natuurlijk aluminuim...
Quick Uk Quick UK Retail - intro maakt veel van die dingen maar ik zie géén Align.
Ik heb een vermoeden dat Align compatibel is met Futuba.
Kan iemand dat bevestigen ?
Ik heb ook die QuickUk wheels gehad en had ook de Futaba versie op de Align ds610's en dat was geen probleem. Ze gaan er wel stroef op maar ze passen zeker. Zie ook de QuickUk site zelf
Dan ga ik ze nog eens proberen, ging inderdaad wel stroef en wilde niet doorduwen op de servos.
Ik kan je veel vertellen over alu servo arms voor op Futaba/Align servo's. Ik heb namelijk destijds werkelijk van alles besteld. En het heeft me dan ook veel moeite gekost om de juiste te vinden. Er zijn er zat, maar ze moeten wel een gaatje 16-16,5mm vanaf center hebben. Voor diegene die de handleiding van de 500 ESP persee willen volgen is dat 19,5mm, maar daar raad ik af.
Tot nu toe heb ik maar één servo arm gevonden die geschikt is (16mm). Namelijk eentje van Futaba zelf. Zie Heli Club Westland - Setup (T-Rex 500 CF) voor meer informatie. Let op, het is oude setup met oude foto's. Ik heb deze servo arm via towerhobbies.com besteld.