Align T-rex 100s ervaringen

Grooot verschil, de MSR is meer stabiel,
en kan toch grof door de zaal heen geboenderd worden,
weinig speling in meganiek, kraakvaster.

De TR 100 heeft geen wegdraaiende bladen, een partij speling op de swashplate
(op zn plek houden met stukjes brandstofslang?)
En effe boenderen is heli geheel kwijt, BAF!
Rotorbladen vormen samen 1 stuk. Dus worden daarna stukjes.

Dat ben ik wel met je eens. Er is een grote speling. Toch maar eens naar wat anders kijken. Helaas is de Blade 130X momenteel ook geen optie. Wacht wel op de V2.

Vanaf nieuwstaat zie je swashplate wat op en neer wiebelen als ik de kopter horizontaal houdt en een gier aan het tandwiel geef.
Is volgens verkoper normaal en heeft een heli van €2000 ook. Ik ben te nieuw in heliland om deze dingen al te weten. Ik geloof er ook geen bal van.

Ik ga die as/swashplate combinatie wel eens aanpakken. Eerst het staartmotor probleem aanpakken. Ik moet een motor hebben die iets sneller draait en niet instort als de spanning wat minder wordt.
Jammer dat er niet een heli is zoals de Blade 130X maar dan als FP uitvoering. Ik durf CP nog niet aan.
Ben ik veel aan de Phoenix sim te vinden. YES!
Zie de gaten in mijn monitor. :sad:

> een heli zoals de Blade 130X maar dan als FP

Ja hoor die is er wel, en heet Blade 120SR, ben er net 1tje van een kennis zwaar onderhoud aan het geven.

Is volgens verkoper normaal en heeft een heli van €2000 ook. Ik ben te nieuw in heliland om deze dingen al te weten. Ik geloof er ook geen bal van.

Weet niet wie jouw verkoper is (wil het NIET weten ook, voor je het in de gaten hebt is het een winkelbespreking) maar ik denk dat je rap naar een andere verkoper uit moet gaan kijken....

Een FP-tje mag daar (fors) speling vertonen, maar een heli van 2000 Euro niet.... ik zou al teleurgesteld zijn als een heli van 200 Euro een wiebelende swash zou hebben....

Groet, Bert

Effe creatief vertalen en googlen, ik maak geen sluikreclame... :mrgreen:
ps: "voor rc" en "heli onderdelen" was ik nog vergeten te vermelden

Zie ook gewoon de advertenties aan de randen van uw beeldscherm, daarop klikken helpt ook dit forum!

Dikke ellende Niek, de MSR is niet meer leverbaar en is opgevolgd door de niet zelfstabiliserende mSR X. Voorlopig niet voor mij dus. Video daarover gezien op HH.com voor introductie mSR X.

De enige SR is nu nog de 120 en die is veel groter. Balen.
Of die malle quadcopter.

Ik zie geen reclames, ADblocker vandaar.

Back