Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar woon je? Even wat hulp van een wat ervarener vlieger kan je veel verder helpen.
Trim problemen zijn helaas niet ongewoon voor deze Align heli. Ook het overlijden van de print en de servo's heb ik vaker gehoord. En zelfs al heb je die problemen niet, dan moet je geluk hebben dat je er eentje treft die echt still hovert, zoals een 45 graden setup zou moeten doen.
Ik zou je aanraden of die Blade mSR te nemen, of een vergelijkbare Nine Eagles heli. Ook daar kun je wat mee hebben, maar problemen zijn eenvoudiger op te lossen, en ze vliegen zo uit de doos veel beter dan de Align. Pas na flink wat modden schijn je er aardig mee te kunnen vliegen.
Kortom: kwaliteit = goed, vliegeigenschappen = klote.
Doe met de info wat je wilt![]()
Hmmm heb ook wat problemen met me trex100
Hij trilt heel erg en hij draait als een gek naar links ookal heb ik. De trim helemAal naar de ander heb staan
Kan iemandnme helpen?
Mvg thijs
Je kan de Trex100 zender binden met de spotgoedkope Hobby King 6 en 9 kanaals ontvangers. Vooral de 6 kanaals is door zijn kleine afmetingen een leuke ontvanger. Ik heb nog geen reikwijdte test gedaan, maar het binden ging in 1 keer goed.
Je kan ook standaard de trex100 binden met een Flysky TH9x, turnigy9x, copterx zenders
Hallo, ik heb vandaag een T rex 100s gekocht, maar ik krijg hem niet deftig in de lucht, vanaf dat hij omhoog gaat blijft 'ie rondtollen en kan ik er niets mee aanvangen :s
Ik heb al geprobeerd wat bij te trimmen en die kogelkopjes wat in of uit te draaien maar geen verandering :s
Iemand die dit probleem herkend en weet wat ik moet doen?
Dus je hebt nog nooit de lipo´s vervangen ?
zo niet zijn die gewoon op de weg naar kapot land....
wearing out....