Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ik vind het er leuk uit zien maar wie gaat het invullen....

wan ik wil deze keer wel rijden mar ik heb me lipo´s niet binnen gekregen,

dus ik kan maar 1:25 uur rijden en dan is het over voor mij.

Dus ik zoek nog 2S lipo's het liefste 5000mAh want ik heb ze 2X besteld maar ik krijg het niet voor mekaar

misschien kan ik de lipo's lenen met dean's

nou ik zal je vertellen Lennart en Sicco kunnen goed rijden maar alleen je hun niet lastig valt.

ik begin het ook al een beetje door te krijgen maar die Jump in Boekel is een beetje TE leuk voor mij ik neem hem eigenlijk ALTIJD VOLGAS

ik vind het er leuk uit zien maar wie gaat het invullen....

wan ik wil deze keer wel rijden mar ik heb me lipo´s niet binnen gekregen,

dus ik kan maar 1:25 uur rijden en dan is het over voor mij.

Dus ik zoek nog 2S lipo's het liefste 5000mAh want ik heb ze 2X besteld maar ik krijg het niet voor mekaar

misschien kan ik de lipo's lenen met dean's

Ik wil best wat voor je bestellen, gaat het er gewoon bij op de rekening ;).
Het idee van de rally is dat er maar 1 of 2 tegelijk rijden. De 2de rijder start bv 5 of 10 sec na de eerste. Dan heb je er 1 nodig om te schrijven en 2 met de stopwatch :). Als je met 5 man ben kan er altijd 2 man rijden. Bij 4 man kan er 1 rijden. Gewoon time trial dus.

Laatst bewerkt:
lijkt me echt Super ik hoop dat er mensen zijn met stopwatches want die op mobiele telefoon werken nog wel eens vertraagd of reageren niet zo snel op de STOP toets...

nou we gaan het meemaken zondag,

Jammer dat de bedenker van dit Concept er niet is zondag.....

ik wil wel mee rijden hoor als dat geen probleem is

ik zorg dat om 10:30 klaar sta.

BEDANKT!

Nou mannen, ik hoop voor jullie dat het weer zondag beter is dan vandaag, anders wordt het niks ;-(
ik ben benieuwd naar de resultaten van de time-trials.

Veel plezier...

die zullen zeker weten wel gepost worden....
anders hou ik je op de hoogte via PB...

Wel leuk bedacht, maar ik heb nog niet meegemaakt dat iedereen zoveel rondes kan rijden zonder schade, lege batterijen of andere problemen, dus ik ben benieuwd naar het resultaat...
Dat klopt ook gewoon. Ik heb nog nooit gezien dat alle autootjes na de eerste ronde nog allemaal de wielen aan de onderkant hadden.

Ik vind alle initiatieven leuk en wil alles wel proberen. Toch blijf ik de massale start leuk vinden. Karsten bedankt voor het compliment over mijn rijden, maar ik heb de grootste lol als mijn autootje zich in een bundel andere auto's bevindt. Of bedoelde je dat niet met 'lastig vallen'?

Tot morgen, de baan zal onder water liggen, zal dus wel Amethiststraat worden, wel even ons echte baantje controleren voor de zekerheid. Ik zal ook met de 11:00 sessie mee doen en kijken wie er allemaal na 13:00 nog komen, aangezien dat eigenlijk de afgesproken tijd was.

Laatst bewerkt:
Het was smerig weer. Mierzer en regen en de thuisbaan lag in de lagere stukken bedekt met water. We hebben dus maar op de amnethiststraat gereden. Korte sessie maar wel ff leuk. Ondanks dat de sc10 zich heerlijk liet sturen lijkt de diff toch niet lekker.... ratelde na een half uurtje als de hel. Dat wordt weer sleutelen.

Veel plezier morgen.

De baja kap is binnen :) Kan er niet over uit welke delen blauw worden dus waarschijnlijk helemaal zwart. Zodra hij af is krijgt ie de vuurdoop op de boekelermeer.
Wat is praktischer; Eerst knippen/snijden en dan spuiten of andersom? Omdat het een slash moet ik de lokatie van de gaten voor de bodyposts nog aftekenen en dat lukt eigenlijk niet met alle lexaan er nog op....

Laatst bewerkt:
Wat is praktischer; Eerst knippen/snijden en dan spuiten of andersom? Omdat het een slash moet ik de lokatie van de gaten voor de bodyposts nog aftekenen en dat lukt eigenlijk niet met alle lexaan er nog op....

Ik vind zelf eerst knippen/snijden praktischer, dan beschadig je je spuitwerk niet erna.

Succes, ben benieuwd naar het resultaat.

Ik vind zelf eerst knippen/snijden praktischer, dan beschadig je je spuitwerk niet erna.

DIT zou ik zeker weten ook doen

ik heb het 1 keer andersom gedaan maar me verf was een beetje naar de .... gegaan

eerst knippen enof snijden en daarna de randjes bijwerken en dan schoonmaken met Afwasmiddel en daarna gaan spuiten

:eek:

Hey Bas,

eerst de kap uitknippen, dan op je auto leggen om te zien waar de bodyposts zitten, hier een punt zetten met een stift en deze dan uitboren (niet met een priem o.i.d. aan de slag gaan!), tape de gaten dicht aan de buitenkant, en spuiten maar. Succes.

Boekelermeer 21-03-2010

Hier de een zooitje foto's

trektie nou gewoon een Wheelie of is die heuvel nou zo steil.
hahaha

het lijkt net op ie op het randje hangt zo van:''Hallo ik ben hier'' haha

dit was het aan foto's

Filmpje is onderweg

Back