Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Mag ik spreken van wederom een groot succes vandaag?

De bestellingen zijn alweer de deur uit. Gek is dat, je breekt 1 turnbuckle stangetje en er gaan twee bestellingen de deur uit van beide 100 euro...

Ik val in herhaling, ik weet het, maar ik heb er nog steeds geen spijt van Jeroens advies te hebben opgevolgd; twee rijdende auto's klaar hebben. Dan kan je altijd rijden (of je moet hem uitlenen aan Karsten... ;) nee hoor).

Mooie dingen, de SC8 en de Baja! Hoop ze snel weer te zien en te horen.

@ Metal Bas: wat hoor ik nu? Gaat de SC10 als de brandweer met m'n 15T setje?

Jongens, tot zondagmiddag (kan pas tegen 15:00). Heel misschien ook vrijdagavond?

Was idd gezellig daar, jammer dat er niet meer 1:5 geweld rondreed. Moeten wat meer brandstof bakken bij, ruimte zat.

Heb op het laatst nog wat gereden op het baantje verderop, lagen wel wat plassen. Zit wel wat werk in de baja, lekke schokdemper, ontvanger checken vochtig?, rem nalopen, Verder zag ik dat de fancover aardig begon te scheuren, dus tijd voor een nieuwe.
Ook nog niet helemaal 100% tevreden over de Gyro, ook nog iets meer aan doen. Hij houdt de auto keurig strak, maar heb wat moeite om scherp de korte bocht in te sturen.

Hij gaat lekker inderdaad. Was al lang blij dat ik weer kon rijden, voor zolang het duurde....
Jammer dat ik de baja gemist heb! Ben erg benieuw naar dat monster.

Net m'n diff geopereerd, die is echt niet lekker. Behalve het zwarte vet leek er wel iets van vuild in te zitten. Met 2 van de 4 planetaire knarste het als een gek. Tijd voor een rebuild kit....

Vrijdag overdag kan ik wel, savonds niet.
Zaterdag en zondag waarschijnlijk ook niet. Ben gevraagd om mee te gaan met een motorweekendje met een paar oude rockers.

Laatst bewerkt:
Was zeker een geslaagde dag,het weer zat ook lekker mee.

Heb voor mij doen vrij veel gereden met de nitro buggy.
Begin en einde van de dag gereden op de grote 'hoofd' baan,ondanks
de plassen was het weer ouderwets genieten met de buggy op een leuke baan.

Ben zeker weer van de partij aankomende week.

BAJA

Voor de lui die het gemist hebben, foto's en een filmpje (is nog aan het uploaden...) van de BAJA....

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat er een autootje of 5-6 missen op de start grit foto's, misschien volgende keer nog een tweede setje schieten om een uur of 13:30? :-)

De opkomst van totaal 4 benzine karretjes (w.o. 3 nitro's) was tof, ik hoop dat deze trend zich voortzet.....

ik kom niet meer aan rijden toe met de DB01.
heb vanmidag ruim een 1 uur en 45 min gereden op 1 accu:mrgreen: met de F350.
ik hoop dat de DB01 wel weer rijd volgende week.
want het was lekker druk.
we hopen weer op dit weer dus :cool:mee.

gr Sander.

wat heb je een mooie foto Sander.....

EDIT: op je profiel dan he

Laatst bewerkt door een moderator:
Kans is groot dat ik van de week een nieuwe (ball) diff heb. Dus vrijdag overdag liefhebbers om te rijden? Ben de hele dag vrij.

ik heb ook mijn nieuwe diff besteld en is vrjag of zaterdag binnen dus hopelijk kan ikzo snel mogelijk weer rijden!

De ball dif ligt in onderdelen bij lennart dus die kan ik zo ophalen.
Een rebuild kit uit engeland is mischien niet voor het weekend in huis. En een ball dif schijn je toch helemaal vast te kunnen zetten. Vindt het ook wel lekker om gewoon een diff op voor te hebben mocht het weer fout gaan.
En met een ball dif ligt ie waarschijnlijk nog mooier in de bocht, dus kunnen jullie helemaal wel inpakken :p

Laatst bewerkt:
Back