Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik ga met Bas mee.... Met een beetje doorspitten is er een mooi baantje te realiseren op de Amethiststraat. De Slash/Blitzmaster heeft volgens mij nog wel goede ideeen wat layout betreft.

Ja, kan ik me ook wel in vinden. Anders zouden we eens over het industrieterrein moeten zoeken ofzo. Het enige "nadeel" aan de amethistraat is die gasten met hun quads die alles slopen en het dunne zand. Iets steviger zou wel fijn zijn. Maja, aan de andere kant wordt alles er een stuk minder vies van.

Ach loopt wel los, er is genoeg ruimte daar :-)

Die quads en crossmotoren zouden idd wel funest zijn voor een baan, en zonde van het werk.
Heb ook wel wat ideeen voor een baantje. Iets langer maar wel veel bochten. Een paar jumps, een tabletop, één of twee dubbele jumps, dubbele looping met een kurkentrekker en een walking fridge.

Laatst bewerkt:
nou ik hoop dat zaterdag de SC10 binnen is :mrgreen::mrgreen: :banana::banana:
even een voorproefje.

gr Sander.

GetAttachment.aspx

Die quads en crossmotoren zouden idd wel funest zijn voor een baan, en zonde van het werk.
Heb ook wel wat ideeen voor een baantje. Iets langer maar wel veel bochten. Een paar jumps, een tabletop, één of twee dubbele jumps, dubbele looping met een kurkentrekker en een walking fridge.

vooral dat laatste lijkt me erg mooi, en ik zal zeker binnenkort eens langskomen ;)

Jongens, mooi al die initiatieven. Maar ik zou de Slash Master niet zijn als ik niet iets te zeuren had.
Het zand op de Amethiststraat is te mul. Als we daar iets zouden willen realiseren zouden we de hele baan moeten uitgraven tot we op de hardere ondergrond zitten. Maar inderdaad, het komt wel goed, we vinden wel iets.

Bas maakt natuurlijk maar een geintje, maar onze ervaring is dat lange(re) baantjes minder leuk zijn om te rijden. Je rijdt verder van de anderen, en leert minder snel.

Baanontwerp is mijn grote passie, maakte al circuits op tafel met lucifers als klein kind, daarna de boel in de fik, nee hoor, dat niet, maar ik zou het leuk vinden iets te mogen bedenken. Maar aangezien ik het toch niet alleen kan graven is ieders inbreng welkom. Teken eens wat, maak een foto en pleur het hier.
dirt%20track%20(Ipswich%20RC%20Nutz%20inc).jpg

Tot morgen, of misschien zondag! En houd het weer een beetje in de gaten he.

Ben benieuwd richard! Lijkt me een gave bak.
Sicco, complimentje. En dan zeggen mensen dat ik "toch tijd zat heb" :p
Vooral die jump over het andere deel van de baan heen. Of wordt het een tunnel? :)

Laatst bewerkt:
Hey, het plaatje van het baanontwerp heb ik gewoon van internet hoor.
Dit ontwerp is me al veel te complex.
Onthoudt: SHORT Course Racing he.

Opvallen

:D:D:DMijn TT01 Golf 5 valt echt totaal niet op he??:D:D:D

hij lijkt trouwens wel dik uitgebouwd en verlaagd chrome velgies er onder.

maar het is wel 1 keer leuk om ffies die baan te pakken maar ik heb net alles schoonlopen maken...
NIET DUS
1 keer schudden en ik vond het prima!

Hier de foto's
let niet op de chaos...

dat was het weer.........

ben vandaag even wesen kijken maar er was niemand we heben zelf maar een beetje gereden op een stukie zand daar .
groeten willem

hey willem, klopt. Morgen(zondag) middag 15:00 gaan we weer.

Stuur even een pb'tje met je mailadres naar slashmaster. Hij verstuurt de uitnodigingen naar iedereen.

Back