Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
kan je berichten verwijderen? of alleen leegmaken? Ik kan de verwijder button niet vinden... ;-(

Slash, misschien kan jij de boel even opruimen?

Thanks!

Laatst bewerkt:
volgens mij kun je inderdaad alleen een bericht leegmaken en niet verwijdenen.
dat kunnen alleen de moderators van het forum (slash dus ook niet).

PS, wanneer gaan we aan de nieuwe baan beginnen?
de huidige baan is bijna niet meer te berijden...zelfs niet met een stock slash.:nooo:
eerst volgende sessie wordt dus schoffels,harken en scheppen mee om deze weer een beetje berijdbaar te maken:yes:

Hey KEG, het is even wennen, met die foto's. Zelf gebruikte ik altijd Flickr, strakke service maar ik heb geen creditcard (zou je niet denken, aangezien de postbode nu met zijn ogen dicht van Schiphol naar mijn huis kan rijden vanwege al de pakketjes) dus kon ik er geen Pro account van maken. Nu zet ik al mijn foto's op Picassa, werkt wel handig.
Op mijn Apple gebruik ik altijd 'kopieer koppeling' om de foto's in dit forum te plaatsen, op de PC ben ik deze optie echter nog niet tegengekomen.

Aan de nieuwe baan beginnen? Strak plan. Maar na mijn vakantie. Dus regel de komende twee weken het afspreken even zelf! Veel plezier.

He Slash,

Ik kan de foto's er wel opkrijgen, maar ik heb een tutorial gemaakt voor mensen die er meer moeite mee hebben.

Ik gebruikte Adobe Cativate 4.0, wat een sh*t programma zeg....anyway het is uiteindelijk gelukt.

Fijne vakantie en tot over 2 weken dan maar!

Gr.KEG

Zijn er nog mensen die zondag gaan rijden??
Heb helaas wel lucht veren op mijn LRP en helaas nog geen goede achterbanden voor mijn rustie... maar kom zeker rijden!! :-P
Tot zondag(rijders)

Laatst bewerkt:
Meldt zich in dit topic, door Ramsho (collega).
Eigenlijk heb ik mijn Savage te koop staan (doordat ik niet in me eentje ga rijden..).

Maar ik wil best helpen met bouwen en ook weer te gaan racen. Lachen :-)

Meldt zich in dit topic, door Ramsho (collega).
Eigenlijk heb ik mijn Savage te koop staan (doordat ik niet in me eentje ga rijden..).

Maar ik wil best helpen met bouwen en ook weer te gaan racen. Lachen :-)
welkom paul, met meerdere rijden is inderdaad een stuk leuker.
ik ben dit weekend helaas weg voor mijn werk, dus de slash en rustler hebben een keer een weekje rust.
misschien dat er andere mensen komen dit weekend, maar gezien het weer denk ik dat de baan er een beetje troosteloos bij ligt:(

volgende week wil ik in iedergeval een keertje heen gaan om de nieuwe baan uit te leggen met afzetlint zodat we kunnen gaan spitten en grasmaaien

Ja geef maar aan wanneer er gegraven/geharkt moet worden..
rustler had ik zondag stuk gereden, maar is inmiddels weer in orde (linker achter draagarm afgebroken en links voor het stuurblokje)

En anderhalve week geleden was het wel gezellig op woensdag..
Foto's ervan nog niet gezien trouwens, was wel iemand met camera aanwezig toen.

Schop en hark staan klaar :) en woon er 5 minuten rijden vandaan.

Laatst bewerkt:
Ik woon er zelf ook niet ver vandaan, net voorbij het AZ stadion. Schop en alles staat bij mij ook wel klaar (in de berging).

Voor de rest even dit topic door gelezen. Is er ook een mailinglist?

Zijn er mensen die aanstaande zondag willen rijden...? Het is alweer veel te lang geleden.

Ik hoop dat er niet al te veel plassen staan op het baantje, anders maar weer uitwijken naar de zandbak.

Zijn er mensen die aanstaande zondag willen rijden...? Het is alweer veel te lang geleden.

Ik hoop dat er niet al te veel plassen staan op het baantje, anders maar weer uitwijken naar de zandbak.

Hallo Riesjart,

Ik wil zondag ook wel rijden (in de zandbak).

Gr. Bas

Uitnodiging verstuurd voor zondag 14:00 uur.

Degene die zich onlangs aangemeld hebben bij de Slashmaster ontvangen geen uitnodiging, ik heb de e-mail adressen uit een oude uitnodiging gehaald. Maar je kan uiteraard ook hier aangeven of je aanwezig bent.

Ik zal even kijken of ik tijd heb, kom er net achter dat me schoonvader zondag jarig is.
We gaan 's ochtends heen, dus misschien nog op tijd om langs te crossen.

Gr. Paul

Laatst bewerkt door een moderator:
Back