Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik weet het ook nog niet, ben weeeer een as kwijt(licht opde baan)
GA mischien en baja kopen

OF HEEFT IEMAND EEN BAJA TE KOOP?

Ik kom ook wel rijden.

Net de 5A lipo's binnen dus kan ik ze gelijk mooi even testen.

Overigens vanmiddag nog even bij de "normale" hobbel baan geweest, maar die ligt er keurig droog bij. Dus zandbak hoeft niet per se :)

Zo, terug van vakantie, iedereen toegevoegd aan de mailinglijst, Richard gepromoveerd tot Hong Nor Master (hij kan nu ook uitnodigingen versturen), rest me alleen nog om te proberen om Bullet om te praten om geen Baja te kopen maar een 1:10 SCRT zodat er tenminste weer eens GERACED kan worden!

Bij deze.
Even in de agenda gekeken... de Blitz en Slash kunnen (wat mij betreft) vrijdag -en/of zondagavond weer van stal...

Hei,

PM terug gestuurd.
We hadden het zondag nog over voor een nieuwe datum. Nu kan ik aankomende zondag niet. Dus misschien is vrijdagavond wel een optie.

hopelijk had je een toffe vakantie slash...wat mij betreft zondag middag van 1300tot1600. Zaterdag is er voetbal, hoewel dat mij persoonlijk totaal niet intereseerd kan ik me voorstellen dat dat verschillende mensen ervan weerhoudt om te gaan rijden...prioriteiten he!

Laatst bewerkt:
Vrijdag avond klink ook goed,maar dat hoeft de zondag niet uit te sluiten... hoe meer hoe beter, ik heb gisteravond mijn nieuwe engine ingereden en tevens nieuwe slip koppeling en throttle-servo gemonteerd, dus ik ben er klaar voor...

Hei, meeting geaccepteerd. Misschien dat ik vanavond met Marcel nog heen ga. Anders mooi vrijdag aan de gang. Ik haal nog even een hump pack.

Ging weer lekker, gister-avond. Nieuwe motor door de week 's avonds ingereden dus was er helemaal klaar voor, zou gaan rijden...ontvanger accu bijna meteen leeg, maar gelukkig een 2e mee, dus die erin en gaan. Een paar keer gerold dusver geen problemen, maar toen rolde ie en wilde niet meer starten, bleek tijdens een van de rolls het luchtfilter van mijn motor te zijn losgeraakt :twisted:

Complete luchtinlaat vol met stof...balen. Na thuiskomst (rond 22:45 uur) enkele uren gepoetst en de motor compleet gedemonteerd, toen was alles weer schoon. Er zat gelukkig geen zichtbaar stof/zand in de cilinder....De compressie lijkt goed, ik hoop het echt anders moet ik weer een nieuwe bestellen.:mad:

Het zat trouwens niet alleen bij mij niet echt mee, wan Rish had het ene na het andere probleem, eerst een complete motor revisie, gevolgd door een motor die van de auto afviel...:(

ehm, ik heb helaas geen Taxi om in alkmaar te komen.
en om nou met 2 auto's + toebehoren(brandstof,accus, 2 zenders...) op de fiets van HHW naar Alkmaar te gaan zie ik niet echt zitten :-S

maybe door de weeks nog een keer...

Ik en Marcel zijn er ook niet bij...

Marcel heeft een aandrijftandwiel kapot en mijn savage denk ik ook. In ieder geval ergens loopt er wat aan bij de tandwielen. Dus vandaag maar even uit elkaar halen en kijken welke kapot is..

Ik en Marcel zijn er ook niet bij...

Marcel heeft een aandrijftandwiel kapot en mijn savage denk ik ook. In ieder geval ergens loopt er wat aan bij de tandwielen. Dus vandaag maar even uit elkaar halen en kijken welke kapot is..

Ik ben er wel bij, maar pas rond 13:00.

Tandwiel gisteren kunnen kopen bij Muco, dus hij rijd weer :)

Als het komend weekend mooi weer is prikken wij ook een dag om te komen kijken met drie slashes.
Als jullie dat goed vinden, ten minste.

Meer is beter, als je slashmaster een PB-tje stuurt met je e-mail, dan krijg je vanzelf de uitnodiging met tijd en lokatie.

Gr.Keg

Back