Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
de body is te klein.... lengte en breedte, heb al een mail gestuurd naar liquid dat hij niet op de slash past.
qua lengte past hij wel op de rustler, maar dan kom ik helaas met de breedt weer niet uit:(
past wel op een tamiya TL01-B....vanmiddag eens kijken of het toevallig eentje is voor een 1/16slash, hoewel hij me daar te groot voor lijkt.

en hij word verkocht voor de slash???
meschien een foutje.

nou in iedergeval succes met het zoeken van een auto die er bij past.

gr Sander.

hallo
das lullig dat het niet past,
ik vind deze kleurstellling wel leuk,
heb zelf ook een traxxas slash 1:16 dus bij deze
de maten voor traxxas slash 1:16 zijn
lengte 340 mm
wielbasis 210 mm
breedte 185 op de spatborden
breedte 175 mm buitenkant op de wielen,
hopelijk hebt u hier wat aan,en is de bodie voor een slash 1:16 bedoeld,
zo had ik dus verwarring met onderdelen voor de 1:16 en kreeg voor de 1:10 binnen,en vandaar dat ik nu dus ook een 1:10 slash heb en weer de verwarring hij is er in 2wd en 4wd,tja wat dat betreft was ik een watje op traxxas gebied,
ik was enkel altijd op tamiya gefocust,
maar de ultimate is nu ook besteld dus dan heb ik alle 3 slash uitvoeringen,1:16 4wd,1:10 2wd/4wd, die mogelijk zijn,en is het iene,miene,mutte om met welke zal ik nou gaan rijden,
mvg markioo

Wanneer weer?

P110710_14.37.jpg

Die is nog van de (voor mij) laatste keer... hm, weet niet wanneer ik weer kan.
Jammer van je kap Evert, raar dat het niet past, is hij niet van het maatje Hong Nor? Die zit ook tussen Tamiya 1:10 en Traxxas 1:10 in...
Zelf ben ik meer van de realistische look qua kappen, maar ja, mijn Slash kap lijkt wel uit een horror film te komen, of eh, hoe heet het ook alweer? UFC?

Boekelermeer, 1989

oud%20jpg.jpg

Zoek de twee overgebleven Boekelerbroeders...

Even wat anders; heeft iemand wel eens op dinsdagavond laat iets bij Liquid RC besteld, en het vrijdag laat in de ochtend al ontvangen?! Ik wel, wist niet wat ik meemaakte...

jaja, ze worden steeds sneller bij liquid.
had vorige week dinsdag spullen besteld, en zaterdag inderdaad bij de buren afgeleverd...was zelf weer eens niet thuis.

Wordt er van het weekend nog gereden?

Gave foto Sicco !

Hopelijk kunnen we ook in de vakantie periode genoeg rijders op de baan krijgen.
Ondanks dat mijn vakantie alweer is afgelopen en in de ploegendienst werk,komt het mij dit weekend beide dagen uit.

Nog even over mijn eerder voor gestelde onroad avond sessie.
Wie schikt het dinsdag of woensdag avond?

Zijn er nog mensen die vanmiddag ook nog even gaan rijden.

Volgens buienradar zit er nog regen aan te komen,maar dit lijkt zeer minimaal te wezen.

Hallo ik kom met 2 onroad auto's

Check trouwens ook de minicars hyves op natuurlijk Hyves:

(je kan alleen wat bekijken en plaatsen als je lid bent) dus wordt snel lid en krijg korting bij Minicars tot wel 15%

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal er ook zijn, weet nog niet wat ik allemaal mee neem.
ga in iedergeval even kijken hoe de slash zich houd onroad

lekker dan en ik maar denken dat ze wel door de weeks om 18:00 dicht gaan
We kunnen even goed daar verzamelen en kijken of het rustig genoeg is,en anders verplaatsen we naar een industrie terrein.

kan iemand mij ophalen vanaf station Krommenie?

IK WIL HEEL GRAAG RIJDEN maar me meissie heeft de auto nodig vananvond

Nog een redelijke opkomst.
Gelukkig hadden we een deel van het parkeer terrein voor ons zelf.

Was niet onaardig voor een keertje om onroad te rijden,maar volgende keer ga ik toch zeker weer offroad op het baantje.

Dan zal je je ogen uitkijken, ze hebben namelijk gemaaid in die hele hoek van de Boekelermeer. Een grote grasvlakte nu, eigenlijk wel mooi, en alle troep is opgeruimd.
Het baantje ligt er echter nog zoals het was (zonder de autobanden en zo), mooi glad, alleen wel erg veel pollen, dus neem tuingereedschap mee.

Hoe ik dat weet? Mijn broer en ik kwamen enorm laat aan bij Ranzijn, en zijn meteen doorgereden naar de Boek.

Back