alpha ryan lutz

Kay heeft dit weekend inderdaad weer met de Lutz edition gereden en die ging probleemloos rond. Helaas vond het achterdiff het genoeg geweest in de finale waardoor we deze helaas niet hebben uitgereden.

Kay heeft dit weekend inderdaad weer met de Lutz edition gereden en die ging probleemloos rond. Helaas vond het achterdiff het genoeg geweest in de finale waardoor we deze helaas niet hebben uitgereden.

Ahzo, wist niet waarmee hij uitgevallen was. Ging wel zeer hard rond, maar dat zijn we ondertussen gewend :).

Ging inderdaad hard genoeg maar helaas was de klapper achterop de schansen een beetje teveel van het goede:(

Ik vind wel dat de Alpha niet het vermogen heeft van bijv een Werks b5 of een Os Speed. Maar de prijs is natuurlijk ook een stuk lager dus de prijs/kwaliteit verhouding is zeer interessant.

@ Michel

Zeker wel.

Ik baalde er alleen van dat ik zo snel klaar was. Finale was zeker niet haalbaar maar ik had qua snelheid de halve finale wel kunnen halen. Ik was ook nog opzoek naar een goede afstelling en de auto werd ook wel steeds beter. Helaas had ik ook geen tijd om op zaterdag te trainen dus ik wist ook niet wat ik moest verwachten voor de eerste keer met de buggy op kunstgras.

Ik vind buggycup ondertussen wel tof (had er altijd wat 'schrik' van).
Kan niet met de toprijders mee, maar kan er alleen maar van leren. In 3 wedstrijden is het buggy rijden ondertussen al wat verbeterd ten opzichte van vroeger.

Waterland 5de plaats met Kurt en Stef gehaald, Oss 4de in hobby finale en Purmerend 2de in hobby finale. Ging wel lekker, behalve dat dipje in het midden weer (moet er echt uit :p).

Ga volgend jaar zeker meer buggycups meerijden.

Ik zal er in ieder geval weer meer bijzijn, hopelijk kan ik ze allemaal meedoen.
Dat is toch de bedoeling voor volgend seizoen.

bedankt voor alle 2 de nuttige reacties in dit topic ;) haha.
Inmiddels de lutz in motorbox uitvoering gevonden met een 2090.
En ga deze bestellen.
met als belangrijkste reden: hij is roze en er zitten vlammetjes op de zijkant haha

Back