Vandaag is net mijn tweede MMM v3 regelaar kapot gegaan. Hij wordt onder garantie vervangen, maar ik vraag mij af of toch niet beter een andere zou nemen... De Tekin RX8 lijkt mij een goed alternatief, maar hoe zit het met de garantie van Tekin? Zijn er nog andere goeie esc's die 120A constant leveren en zonder problemen 6s lipo aankunnen? Ik zou liefst geen EZ/XERun hebben omdat daar maar 3 maanden garantie bij is.
Tekin heeft net als Castle goede garantie. Wat betaal zo om zo'n pakketje terug te sturen naar Castle?? ps. Ik heb een Quark Airmaster 125B te koop (dezelfde als die Byte in zijn wagen heeft) 125A continue en 300A max. EDIT: Je kunt kijken naar een Schulze regelaar of MGM. Beide goede merken, maar minder bekend dan CC en Tekin.
Verzenden kost mij 10 euro als ik het zelf doe en ik heb begrepen dat de winkel hier het gratis wil verzenden.
10 Euro voor een pakketje met tracking naar Castle in de US? Welke shipper is dat, ga zelf ook een MMM opsturen.
Tekin heeft ook goede garantie en de regelaars zijn ook goed. Alleen waren ze iets minder betrouwbaar dan de MMM's. Maar ik dacht dat dit ondertussen al verholpen was. Ik denk dat ik volgende maand misschien ook een Tekin set ga aanschaffen.
volgens mij heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie als je het in NL gekocht hebt hoor. is zo bij wet geregeld. ik kan het mishebben, maar kijk hier anders eens rond. dan weet je wat je rechten zijn als consument zijnde ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument
als er al 2x een mmm regelaar kapot gaat ,zou er dan niet iets met de wagen/accu's aan de hand zijn ,want volgens mij gaan die dingen niet zomaar kapot?
De vorige keer waren de condensatoren overbelast dat kon zijn door te hoge gearing of doordat ik ze lange tijd gebruikt had met nimh batt. Nu reed ik met 2-5s lipo met een cc 2200kv/5700kv motor en een tijdje met een Alienpower warp 6.5t met de juiste gearing. De fan heeft bij deze bijna nooit gedraaid. De temp was gemiddeld 55°C na een kwartiertje bashen met 5s lipo in de e-maxx. Ik heb nog garantie op de regelaar, maar heb geen zin om mijn auto's hier meer dan een maand te laten stilstaan... Ik denk dat ik een XERun 150A regelaar ga nemen in reserve.
Ik gebruikte de MMM zowel in mijn slash als in mijn e-maxx. In de e-maxx reed ik meestal met 5s lipo en een paar keer met 6s met de cc 2200kv motor en in de slash met 2s en 3s lipo's met een cc5700kv motor (ook even met AP 6.5t). De regelaar is nooit nat geweest en ik overdrijf zeker niet met gas geven... Volgens mij heeft dit mogelijk met de BEC te maken. Mijn spektrum sr300 ontvanger doet namelijk een beetje raar (lijkt slecht contact met de regelaar) en net twee ritten nadat die zo begon gebeurde dit... Drie knipperende lichtjes betekent dat er geen ontvanger is aangesloten of dat de ontvanger omgekeerd aangesloten is.