altis hoogtelogger bestellen

Wilde de unilog net bestellen, maar is wel een behoorlijke slok duurder als je m compleet wilt hebben. Budget niet voor at the moment. Ik ga mee voor de Altis.

Goed bezig jaap,Rob wou ook nog meedoen,gaan we toch tien man halen,scheelt toch weer iets!

Laatst bewerkt door een moderator:
Definitieve bestelling Altis v4

Misschien leuk om te weten.............

Rob was inderdaad nog net op tijd en daarmee de laatste besteller!
We zijn uiteindelijk op 14 bestellers uitgekomen. Een mooi aantal.

Vandaag heb ik jullie wensen opgeteld, en we gaan bestellen:
12x Altis v4
12x Altis v$ Keypad
5x USB Micro kabel
6x Telemetrie kabel

Je ziet, er zijn al mensen die blijkbaar al een logger hebben, en alleen een keypad mee laten komen.

Onze totale bestelling komt hiermee op € 804,- (ex verzendkosten). Niet mis dus.
Ik ga natuurlijk vragen of ze de verzendkosten laten vervallen, zoals gebruikelijk bij grotere bestellingen.

Ik ga nu de bestelling doorgeven. Dus nu nog aanmelden heeft geen zin meer.
Ik laat het jullie weten wanneer de spullen onderweg zijn.

Met vriendelijke groet,
Eric Velthuizen

Bericht van Aerobtec is dat de spullen op 8-2-2014 zijn verzonden. Volgens de voorspelling duurt het ongeveer een week voordat het pakket er is. Nog even geduld dus...........

Groeten,
Eric

De zending is binnen!!!!

Beste bestellers,

Ons geduld is beloond. De zending met Altissen is binnen!!!
Ik ga jullie individueel een bericht sturen met jouw bijdrage in de kosten.
En mijn bankgegevens.

Vanavond heb ik verplichtingen bij de jeugdbouwavond op onze modelvliegclub.
Maar morgenochtend ga ik de berichten verzenden.

Fijne avond,

Met vriendelijke groeten,
Eric Velthuizen.

Eric bedankt!!!

ygybedyj.jpg

Mannen,

fijn om te horen dat de loggers goed bij jullie zijn aangekomen. Er gaat toch een hele zaterdag ochtend in zitten om mailtjes te sturen en pakketjes te maken.

Ik op mijn beurt kan jullie melden dat jullie betalingen door mij zijn ontvangen. Mijn dank daarvoor! Ik kan weer beleg op het brood kopen.............

Ik heb op dit moment nog één enveloppe thuis liggen. Ik neem aan dat die persoon op wintersport is. Dus wacht ik nog een weekje voor ik hier achteraan ga.

Tot ziens op de wedstrijden F5J.

Groeten,
Eric Velthuizen

Back