De inschrijving is begonnen.
Zondag 21 november 2010 organiseerd de AMCC een open clubrace.
Ben je lid van een modelautovereninging dan kan je meedoen.
De klassen zijn;
Silvercan klasse
* CHASSIS : 4WD toerwagen 1/10
* MOTOR : 27 turns mabuchi of standaard silvercan ( niet rebuildable )
* MOTOR: Aanpassingen niet toegestaan.
* BANDEN : Rubber met Slicks ( geen foam )
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt sub-c cellen of Lipo 2S 7,4 volt
* BODY : Alle toegestaan.
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: Vrij
* HOP-UPS : Vrij
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.
M03 & M05 klasse
* CHASSIS : Tamiya M03 & M05 chassis (M-03, M-03L , M-03M en M05)
* MOTOR : 27 standaard silvercan
* AANPASSINGEN AAN DE MOTOR: Niet toegestaan.
* BANDEN : Geen foam
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt Stickpack of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Alle M-03 & M05 body's zijn toegestaan
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: die in de doos zit
* HOP-UPS : Er zijn geen modificaties aan de auto en chassis toegestaan.
* De tamiya servo saver mag vervangen worden door een betere
* Kogellagers toegestaan.
* Bandenwarmers en smeren niet toegestaan.
M03 & M05 "plus" klasse
* CHASSIS : Tamiya M03 & M05 chassis (M-03, M-03L, M-03M, M-03R, M05 en M05R)
* MOTOR : 27 standaard silvercan
* AANPASSINGEN AAN DE MOTOR: Niet toegestaan.
* BANDEN : Geen foam
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt Stickpack of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Alle M-03 & M05 body's zijn toegestaan
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: die in de doos zit
* HOP-UPS : Alle Hop-ups zijn toegestaan maar geen chassis modificaties
* De tamiya servo saver mag vervangen worden door een betere
Stock klasse 23 turns/ 17.5EZ
* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD.
* MOTOR : 23 turns brushed met vaste 24 graden vertiming of EZrun 17.5 T*(blauwe sensorloos motor)
* BANDEN : Rubber slicks
* REGELAAR : Merk en Type vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : max.6 cellen 1,2v. = 7,2 volt of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto met transponder 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.
13.5 Turns/ Mod Klasse
* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD
* MOTOR : 13.5 turns brushless stergewonden merk en type vrij
* BANDEN : Rubber slicks 1 set per wedstrijdevenement
* REGELAAR : Merk en Type vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : HARDCASE lipo 2S*maximaal 8,4 volt geladen*,merk en type vrij
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto met transponder 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodem speling moet minimaal 5 mm zijn.
Voor alle races geld nu 2 kwalificaties waarvan de beste telt
en 3 finales waarvan 1 schrap
Een set banden per race dag toegestaan,
deze worden gemerkt na de 1e kwalificatie.
door de technische controle.
Inschijven via de website:
AMCC Noord Holland
Zondag 21 november 2010 organiseerd de AMCC een open clubrace.
Ben je lid van een modelautovereninging dan kan je meedoen.
De klassen zijn;
Silvercan klasse
* CHASSIS : 4WD toerwagen 1/10
* MOTOR : 27 turns mabuchi of standaard silvercan ( niet rebuildable )
* MOTOR: Aanpassingen niet toegestaan.
* BANDEN : Rubber met Slicks ( geen foam )
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt sub-c cellen of Lipo 2S 7,4 volt
* BODY : Alle toegestaan.
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: Vrij
* HOP-UPS : Vrij
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.
M03 & M05 klasse
* CHASSIS : Tamiya M03 & M05 chassis (M-03, M-03L , M-03M en M05)
* MOTOR : 27 standaard silvercan
* AANPASSINGEN AAN DE MOTOR: Niet toegestaan.
* BANDEN : Geen foam
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt Stickpack of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Alle M-03 & M05 body's zijn toegestaan
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: die in de doos zit
* HOP-UPS : Er zijn geen modificaties aan de auto en chassis toegestaan.
* De tamiya servo saver mag vervangen worden door een betere
* Kogellagers toegestaan.
* Bandenwarmers en smeren niet toegestaan.
M03 & M05 "plus" klasse
* CHASSIS : Tamiya M03 & M05 chassis (M-03, M-03L, M-03M, M-03R, M05 en M05R)
* MOTOR : 27 standaard silvercan
* AANPASSINGEN AAN DE MOTOR: Niet toegestaan.
* BANDEN : Geen foam
* ACCU : 6 cellen 1,2v. = 7,2 volt Stickpack of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Alle M-03 & M05 body's zijn toegestaan
* GEWICHT : Vrij
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* REGELAAR: die in de doos zit
* HOP-UPS : Alle Hop-ups zijn toegestaan maar geen chassis modificaties
* De tamiya servo saver mag vervangen worden door een betere
Stock klasse 23 turns/ 17.5EZ
* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD.
* MOTOR : 23 turns brushed met vaste 24 graden vertiming of EZrun 17.5 T*(blauwe sensorloos motor)
* BANDEN : Rubber slicks
* REGELAAR : Merk en Type vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : max.6 cellen 1,2v. = 7,2 volt of HARDCASE Lipo 2S 7,4 volt.
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto met transponder 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodemspeling moet minimaal 5 mm zijn.
13.5 Turns/ Mod Klasse
* CHASSIS : Schaal 1/10 4WD
* MOTOR : 13.5 turns brushless stergewonden merk en type vrij
* BANDEN : Rubber slicks 1 set per wedstrijdevenement
* REGELAAR : Merk en Type vrij. Alleen er mag geen achteruit op zitten
* ACCU : HARDCASE lipo 2S*maximaal 8,4 volt geladen*,merk en type vrij
* BODY : Tourwagen, achtervleugel mag nergens buiten de body formaten uitsteken.
* GEWICHT : Minimaal gewicht van een complete auto met transponder 1350 gram.
* BREEDTE : Maximaal 190 mm.
* HOOGTE : Bodem speling moet minimaal 5 mm zijn.
Voor alle races geld nu 2 kwalificaties waarvan de beste telt
en 3 finales waarvan 1 schrap
Een set banden per race dag toegestaan,
deze worden gemerkt na de 1e kwalificatie.
door de technische controle.
Inschijven via de website:
AMCC Noord Holland
Laatst bewerkt door een moderator: