andere hobby naast modelbouw

Hobby's buiten de rc om?

Volgens mijn vriendin te veel.

Heb op zolder het volgende staan en hangen:

Elvis Presley, verzamelde vroeger ALLES wat ik vond, nu ben ik wat selectiever, wordt je wel met een vrouw en 2 kids, kosten ook geld ;-) Ligt, hangt en staat van alles, van borstbeelden tot tattoo, van postzegel tot kleding.

Slotcar, Ben bezig met een 14 meter lange (ninco) vaste baan aan het aanleggen met scenery rondom, voor in de wintermaanden of als er buiten niet gereden kan worden.

Race simulators op pc en PS2.

Alfa Romeo, Beetje ingezakt. Vind de auto's nog steeds geweldig en zal er ook altijd in blijven rijden, alleen verzamel niks meer ervan.

Uiteraard wat het hoogst in de hobby hoek staat , met stip op nummer 1 is:

Vrouw en mijn 2 dochtertjes.

ben zelf ook helemaal gek van skieen, jammergenoeg in de zomer wat minder makkelijk uitvoerbaar (alleen snowworld of hoog de bergen in)

Niet alleen snowworld. In Duitsland bij Bottrop (Essen/Gladbeck) kun je het Alpincenter vinden. Een flink stuk groter dan snowworld en doordeweeks niet al te druk, zeker niet als het mooi weer is. Kost iets van 45 euro all inclusive (eten en drinken + materiaal, alleen kleding zelf meenemen of huren voor 7 euro)

Is voor jou een dikke 230 kilometer, dat dan weer wel..

Fotografie is m'n grootste hobby eigenlijk.. Daarnaast voor de barre dagen de slotcar baan (voornamelijk voor m'n zoontje) en sinds een paar dagen RC helicopters..

Elektronica high end audio bouwen en luisteren. Allelei soorten elektronica repareren. En verder alles wat met techniek te maken heeft.

Ik heb naast modelbouw ook nog een passie voor tropische vissen!
Vandaar dat ik een mooi aquarium heb.
Aquarium heb ik zelf gemaakt.:D

Andere hobbies naast modelbouw racen bouwen en verschillende forums:

Fitness 3x per week (kracht training)

Wielrennen op m'n full carbon fiets (als het zonnetje schijnt)

Mijn auto Honda civic coupe uit '95 volledig omgebouwd. (eigelijk zonde van het geld dus zal het bij de volgende auto niet meer doen).

PS2 en PS3 samen met vrienden (game avonden).

En werken........ Nee geintje :wink:.

Laatst bewerkt:
Hobby's buiten de rc om?

Volgens mijn vriendin te veel.

Heb op zolder het volgende staan en hangen:

Elvis Presley, verzamelde vroeger ALLES wat ik vond, nu ben ik wat selectiever, wordt je wel met een vrouw en 2 kids, kosten ook geld ;-) Ligt, hangt en staat van alles, van borstbeelden tot tattoo, van postzegel tot kleding.

Slotcar, Ben bezig met een 14 meter lange (ninco) vaste baan aan het aanleggen met scenery rondom, voor in de wintermaanden of als er buiten niet gereden kan worden.

Race simulators op pc en PS2.

Alfa Romeo, Beetje ingezakt. Vind de auto's nog steeds geweldig en zal er ook altijd in blijven rijden, alleen verzamel niks meer ervan.

Uiteraard wat het hoogst in de hobby hoek staat , met stip op nummer 1 is:

Vrouw en mijn 2 dochtertjes.

volgens mijn vriendin ook teveel hobby's haha..

hier ook nog een Elvis Presley fan, maar ook dat is op een iets lager pitje gaan staan nu ik pas samenwoon..

daarnaast doe ik aan stijldansen (latin american), wedstrijden stijldansen, hoop komend nk te promoveren naar de hoogste klasse van de NVAD dansbond. ;-):banana: maar door dat ik de rc-hobby afgelopen 2 jaar steeds meer heb opgepakt is dit ook op een iets lager pitje gaan staan..

Ik weet niet of ik hier al eens in gepost had, maar voor het geval dat:
Mijn hobby naast de modelbouw is alles omtrent programmeren en webdesign (behalve designs zelf, dat is echt niet mijn ding). XHTML, PHP, Javascript, Java, SQL (MySQL en T-SQL). Ook wel andere taaltjes maar daar heb ik enkel echt de basiskennis van dus dat leek me niet echt relevant.

Laatst bewerkt door een moderator:
naast modelbouw heb ik nog als hobby,
-mountainbiken
-tennissen
-snowboarden
-motorrijden
Helaas op het moment alleeen wat weinig tijd, we zijn bezig met de bouw van een huis, misschien ook wel gezien als hobby of eerder als werk, veel veel veel werk.:(

naast modelbouw ben ik ook nog helemaal gek van scania.
ik ga vaak naar transport bedrijfen in de buurt en naar de snelweg.
dan zet ik ze daar op de foto.

Watergekoelde PC's :D

bevbt4.jpg

Back