andere hobby naast modelbouw

Koken! En dan regelmatig nieuwe dingen proberen.

Sommige mensen zeggen dat ze van lekker eten houden terwijl ze zelf niet kunnen koken. Dat snap ik niet! Als je zelf kookt kun je het zo lekker maken als je wilt!

Naast het 1:10 racen op gouda ben ik ook nog wel eens bezig met mijn bootje en ons autootje, ik vermaak me best over het algemeen.

mg8181.jpg

p3196008816x612.jpg

Voor mijn werk geef ik les met modelheli's...

Als hobby ren ik wat rond in de machinekamer van een chemicalientanker als Hoofdwerktuigkundige....

Of was het nou andersom?????

Groet, Bert

Of was het nou andersom?????

Of gewoon twee hobby's, Bert? Moet toch ook kunnen.

Bij mij is dat zo sinds ik met pensioen ben, maar de tweede komt er de laatste jaren bekaaid vanaf. Ik las (of beter verslond) Science Fiction (SF) boeken, en heb er door de jaren vele duizenden gehad. Nu nog "maar" zo'n 1500, want ik moest wat plaats maken voor modelbouw.

Maar het aanbod is da laatste jaren bedroevend. Vroeger had je bij alle boekwinkels aparte afdelingen met SF, maar nu is dat niet meer zo. Alles lijkt zo'n beetje verdrongen door Fantasy. Ik ga vandaag op vakantie en het lukte me niet wat nieuws te scoren. Nu sta ik dus voor m'n boekenkast om te kijken welke "gouwe ouwen" ik maar weer eens mee zal nemen.

Groet,

Ad

Of gewoon twee hobby's, Bert? Moet toch ook kunnen.

Bij mij is dat zo sinds ik met pensioen ben, maar de tweede komt er de laatste jaren bekaaid vanaf. Ik las (of beter verslond) Science Fiction (SF) boeken, en heb er door de jaren vele duizenden gehad. Nu nog "maar" zo'n 1500, want ik moest wat plaats maken voor modelbouw.

Maar het aanbod is da laatste jaren bedroevend. Vroeger had je bij alle boekwinkels aparte afdelingen met SF, maar nu is dat niet meer zo. Alles lijkt zo'n beetje verdrongen door Fantasy. Ik ga vandaag op vakantie en het lukte me niet wat nieuws te scoren. Nu sta ik dus voor m'n boekenkast om te kijken welke "gouwe ouwen" ik maar weer eens mee zal nemen.

Groet,

Ad

Ik vond de "Nul-A"trilogie van A.E Voight wel goed.....

Verukkelijk ouderwets, met draadrecorders en buizentechnologie ook in de toekomst....:p

Maar er is nog zat nieuws hoor, al hou ik het al een tijdje niet meer bij....

Groet, Bert

Maar er is nog zat nieuws hoor, al hou ik het al een tijdje niet meer bij....

Kan zijn, maar de laatste keer dat ik bij Donner was in Rotterdam (vooral voor Engelstalige SF altijd een goede bron geweest voor me) was er weinig meer.

Wat mij betreft zijn er nog geen nieuwe Asimov's, Heinlein's, Niven's (en ga nog maar even door, inclusief A.E. Van Vogt) opgestaan. Orson Scott Card leek er even op, maar is ook richting Fantasy afgedwaald......

Groet,

Ad

Kan zijn, maar de laatste keer dat ik bij Donner was in Rotterdam (vooral voor Engelstalige SF altijd een goede bron geweest voor me) was er weinig meer.

Wat mij betreft zijn er nog geen nieuwe Asimov's, Heinlein's, Niven's (en ga nog maar even door, inclusief A.E. Van Vogt) opgestaan. Orson Scott Card leek er even op, maar is ook richting Fantasy afgedwaald......

Groet,

Ad

Nee, da's waar, van het niveau van die ouwe jongens is er tegenwoordig weinig gelijkwaardigs meer bij gekomen. Ik heb alleen van die oudjes nog lang niet alles gelezen dus ik heb nog wel even te gaan..... En je hebt gelijk... hij heet van Vogt, niet voight.....

Succes met zoeken! en een leuke vakantie toegewenst uiteraard....

Groet, Bert

Back